علیرضا کاظمی طی پیامی از حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد

تهران (پانا)‌- رئیس کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مناسبت حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از آنها تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی طی پیامی از حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، متن پیام تشکرآمیز علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و رئیس کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مناسبت حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

با سلام و درود بی‌پایان به روح بلند و ملکوتی امام راحل، ارواح پاک و مطهر شهدای والامقام به ویژه شهدای معلم و دانش‌آموز، سلام و درود بر همه شمادانش‌آموزان و فرهنگیانی که همچون گذشته به‌عنوان طلایه‌داران و نقش‌آفرینان خط اول وفاداری به انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم ا... 22بهمن خوش درخشیدید و بار دیگر با حضور گسترده خود در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شده بود همبستگی مجدد و میثاق خود را با آرمان‌ها و اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی و شهدای والامقام را به نمایش گذاشتید.

حمایت قاطعانه شما جوانان و نوجوانان باغیرت از کشور و نظام اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و پیام راهبردی (همه ما سلیمانی هستیم)در مکتب درس آموز آن شهید والا‌مقام، اقتدار، عزت و استقلال ایرانیان را در صحنه‌های داخلی و مجامع بین‌المللی به رخ جهانیان کشاند و موجب یأس و ناامیدی دشمنان این کشور شد.

در این روز شما دانش‌آموزان برومند و اعضای محترم تشکل های دانش آموزی در آغاز دهه پنجم انقلاب ثابت کردید که اقتدار روزافزون ایرانی اسلامی مرهون حضور باشعور و بابصیرت همراه با وحدت و همدلی در کنار مسئولان و دست‌اندرکاران نظام و در سایه‌سار چتر ولایت فقیه محقق می‌گردد.

لذا لازم می‌دانم در پایان برنامه های دهه مبارک فجر و پس از برگزاری شکوهمند راهپیمایی 22 بهمن، از اقدامات ارزشمند شما در مدارس وفضاهای تربیتی و اجرای منظم و اثربخش گروه‌های سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در تمامی استان‌ها، مانور یاوران انقلاب، برنامه مدرسه انقلاب، نمایشگاه‌های مختلف و ... در لبیک به ندای مقتدای عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خامنه‌ای‌ مدظله العالی خدا را شکر کنم و مراتب سپاسگزاری و تشکر صمیمانه خود را اعلام نمایم.

امیدوارم همه اقشار مردم عزیز به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی در انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی با مشارکت گسترده و مسئولانه خود ، زمینۀ تحقق تمدن نوین اسلامی را در گام دوم انقلاب مهیا کرده و حماسۀ بزرگ دیگری از حمایت از انقلاب و نظام و رهبری را رقم زده و با قوی کردن ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، سیلی محکم دیگری به استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بزنند.

برای شما آینده‌سازان ایران اسلامی عزیز و همه مربیان، معلمان عزیز و خانواده گرانقدرتان سلامتی، عزت و موفقیت آرزو می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار