مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

توجه به آموزه های دینی لازمه مقابله با جنگ نرم است

ارومیه(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با توجه به رویکرد تعلیم و تربیت و شرایط جامعه، لازمه مقابله با جنگ نرم موجود توسعه و ترویج موضوع نماز،عترت و آموزه های قرآنی بیش از گذشته است.

کد مطلب: ۸۸۸۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه به آموزه های دینی لازمه مقابله با جنگ نرم است

ابراهیم محمدی روز سه شنبه در جلسه قرآن و عترت آموزش و پرورش در ارومیه افزود: باید تلاش شود دانش آموزان را با مسائل تربیتی، خانوادگی، دینی و با مسائل تفریحی و فعالیت سالم و مثبت آشنا و تلفیق کرد.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت نمازخانه ها را در اداره ها و مدارس گسترش داد، ادامه داد: برنامه هایی را باید پایه ریزی کرد که به جز نماز به مسائل عترت و خانواده و عصمت و طهارت نیز توجه جدی نماید چرا که آموزه های مربوط تاثیر گذاری بهینه خواهد داشت.

محمدی افزود: هرچه تمایل و رغبت به مساله قرآن، نماز و عترت بیشتر باشد، فرهنگ سازی در این زمینه بیشتر صورت پذیرد و در برنامه های تربیتی و اعتقادی دانش آموزان بیشتر تلاش شود، موفق تر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اقامه نماز و پیوند بین مسجد و مدرسه باید نهادینه شود اضافه کرد: لازم است تا مدیران مدرسه با انجام فریضه اقامه نماز الگوی اساسی برای دانش آموزان باشند و بحث جهاد مبارزه با نفس و مبارزه با آسیب های اجتماعی را جدی بگیرند تا تاثیر تربیتی معلمان و آموزش و پرورش به عنوان مسئولان جامعه اسلامی در جامعه نمود عینی پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار