نتایج جستجو : شهرستانهای تهران

  • شهرری یک (پانا) ـ رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان ری گفت : ما به این نتیجه رسیدیم که حضور دانش آموزان در این میدان ها را به سمت آگاهی بخشی ببریم و روایت گری را تقویت کنیم.

  • کهریزک (پانا) - خادم افتخاری عتبات عالیات، از تداوم پویش مردمی «کاشی نذری» برای توسعه شبستان حضرت زینب (س) خبر داد و گفت: این پویش که بیش از ۱۰۵ شب با حضور خادمان، خیران و نیروهای جهادی در میدان شهدای باقرشهر در حال برگزاری است، به یکی از ماندگارترین جلوه‌های مشارکت مردمی و ارادت به اهل‌بیت (ع) تبدیل شده است.

  • رباط‌کریم(پانا)-در نصیرشهر، جایی که تاریخ و فرهنگ به هم می‌پیوندند، صدای ما به عنوان یک ملت واحد به گوش می‌رسد.

  • رباط‌کریم(پانا)-همزمان با گرامیداشت روز شعر و ادبیات آیینی، دانش‌آموز خبرنگاران پانا با تولید یک فایل صوتی، ضمن پاسداشت این مناسبت، به ترویج فرهنگ و ارزش‌های دینی از طریق ابزار هنر و ادبیات پرداخت.

  • رباط‌کریم(پانا)-در روز اول محرم، صدای دل‌انگیز گویندگان رادیو چشمه، ما را به یاد عاشورا و فداکاری‌های امام حسین (ع) می‌اندازد. این روز، فرصتی است برای بازنگری در خود و پرسش از اینکه آیا ما هم مانند یاران آن حضرت، آماده‌ایم تا در برابر ظلم بایستیم و صدای «هل من ناصر ینصرنی» را بشنویم؟

  • شهریار(پانا)- امروز فردوسیه نفس‌هایش را یکی کرد و در سکوت تماشاگران تاریخ، فریاد غیرت سر داد. از دل کوچه‌های غبارگرفته تا میدان، مردمانی که نامشان را در شناسنامه شهر ثبت کردند، با پای پیاده حماسه‌ای نوشتند که خیابان‌ها تا ابد روایت خواهند کرد.

  • اسلامشهر(پانا)-همایش بزرگ «بوی محرم» با همکاری مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، با حضور گسترده خادمان افتخاری، فرهنگیان و دانش‌آموزان در سالن حاج حیدر حیدرپور برگزار شد.

  • قرچک (پانا)- در صدو ششمین شب از تجمعات مردمی شهرستان قرچک قرچکی ها دوباره حماسه ی دیگری آفریدند خیابان را رها نکردند و به میدان آمده اند.

  • رباط‌کریم(پانا)-در مراسمی که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آستان مقدس امامزاده عمادالدین رباط‌کریم برپا شد، از خانواده‌های شهدای «جنگ رمضان» تقدیر شد

  • ملارد(پانا)-در آستانه طلوع ماه خون و قیام، موجی از دلدادگی و بصیرت با حضور پرشور دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شهرستان ملارد شکل گرفت. این حضور معنوی که در شبِ وداع با ماه ذی‌الحجه و استقبال از ماه عزای حسینی رقم خورد، جلوه‌ای باشکوه از تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی با مکتب عاشورا بود که اقتدار و وحدت ملی را در قابِ «لبیک یا حیدر» به تصویر کشید.