نتایج جستجو : شهرستانهای تهران

  • رباط‌کریم(پانا)-دوازده روز مقاومت، دوازده روز ایثار و دوازده روزِ سرنوشت‌ساز. در سالگردِ این نبردِ بزرگ، نگاهی داریم به ابعادِ ناگفته‌ی این جنگ و زحمت های سنگینی که برای ایستادگی کشیده شد امروز، یادمانِ مردانی است که در میانه‌ی آتش، ایستادند تا تاریخ، روایتگرِ پیروزیِ باورهای‌شان باشد.

  • رباط‌کریم(پانا)-در چهارمین روز محرم، دل‌ها بیشتر از همیشه به یاد مظلومیت اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌افتد؛ روزی که نام طفلان حضرت زینب سلام‌الله‌علیها، با اندوهی عمیق و صبری بزرگ گره خورده است. روایتی از غربت، عطش و استقامت در مسیر عاشورا؛ روایتی که هنوز هم بر جان شنونده می‌نشیند.

  • ورامین (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: هدف از افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت این است که دانش‌آموزان و اولیا با رشته‌های ورزشی، هنری، پایگاه‌های سلامت و مراکز مشاوره آموزش و پرورش آشنا شده و برای تابستان خود برنامه‌ریزی کنند.

  • ورامین (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ورامین، بر اجرای برنامه‌های متنوع، شاد و نوآورانه در مدارس تأکید کرد و گفت: این برنامه‌ها می‌تواند به پویایی مدارس، رشد فکری دانش‌آموزان و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها کمک کند.

  • شهرری یک (پانا) - لابراتوار سیار خلاقیت و ساخت با هدف ترویج مهارت‌آموزی و شکوفایی ایده‌های دانش‌آموزی، طی مراسمی رسمی با حضور مسئولان در مدرسه مهندس وحید کیهانی ناحیه یک شهرری افتتاح شد.

  • اسلامشهر(پانا)-در این شهر، مرزها نه بر تن پوشش‌ها که بر دلها نقش بسته است؛ مردمی از هر قشر و آیین، دست در دست هم، سوگند ناگسستنی‌شان را با آرمان‌های انقلاب، فریاد زدند.

  • باط‌کریم(پانا)-امروز، دومین روز از ماهِ خون و قیام است؛ روزی که ناقوسِ رسیدن به معبدِ عشق در کربلا طنین‌انداز شد. در رادیو «آوای قلم»، هم‌نوا با صدایِ خسته‌ی کاروان، به تماشای لحظه‌ای می‌نشینیم که زمین، نفس در سینه حبس کرد تا شاهدِ آغازِ عظیم‌ترین حماسه‌ی تاریخ باشد. با ما همراه شوید در روایتی از ورود به سرزمینِ بلا.

  • شهریار(پانا)- در این اپیزود با برخی از یاران امام حسین(ع)، که از جان گذشتند و تا آخرین قطره‌ی خون پا به‌ پای امام جنگیدند، آشنا می‌شویم. در مسیر این قافله‌ همراه ما باشید.

  • بهارستان‌دو(پانا) - ۱۴ تیم از ۱۴ مدرسهٔ ناحیهٔ دو بهارستان، مهارت زبان خارجی خود را در دوازدهمین جشنوارهٔ نوجوان خوارزمی به میزبانی دبیرستان فرهنگ به رقابت گذاشتند.

  • ملارد(پانا)-همزمان با دمیده شدن هلال ماه محرم، نوای «لبیک یا حسین» در جای‌جای شهرستان ملارد طنین‌انداز شد. امشب، در شبِ نخستینِ ماهِ عزای سیدالشهدا(ع)، مردم ولایت‌مدار ملارد با برافراشتن بیرق‌های سیاه بر سردر خانه‌ها و مساجد، هم‌نوا با ملکوتیان، رختِ سوگ به تن کردند و با برپایی محافل روضه و سینه‌زنی، عهد بستند که در مسیر بصیرت‌افزایی و پاسداری از فرهنگ عاشورایی، ثابت‌قدم بمانند.