تهران (پانا) - قصه سریال درمورد زنی است که یک روز به اداره آگاهی میرود و اعتراف میکند که چهارده نفر را ربوده و هر بار پس از درگیری با کاراگاه قصه آدرس یکی از آنها را به پلیس میدهد. هرچه قصه جلوتر میرود فاصله بین زن و کاراگاه قصه نزدیکتر میشود. در سه قسمتی که تا الان از پلتفرم «فیلمنت» پخش شده است پنج نفر از دزدیده شدهها پیدا شدهاند که یک نفر آنها به قتل رسیده است.