بهترین مراکز خرید قشم

کد مطلب: ۹۷۰۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بهترین مراکز خرید قشم

معرفی جزیره قشم

جزیره قشم یکی از بزرگترین جزایر جنوب ایران است که جزء مناطق آزاد کشور محسوب می شود و جاذبه های فراوانی دارد. مناطق جنوبی ایران دارای آب و هوای بسیار گرمی هستند و بهترین زمان برای سفر به این مناطق فصل زمستان می باشد. جزیره قشم به دلیل داشتن طبیعت زیبا، جاذبه های تاریخی فراوان و مردمانی خونگرم و مهمان نواز سالانه پذیرای گردشگران فراوانی از سراسر ایران و جهان است.

بازارهای متعددی در نقاط مختلف این جزیره وجود دارد که تنوع اجناس در آن ها بسیار بالا و قیمت های مناسبی دارند. از این رو افراد زیادی به قصد خرید از این مراکز بلیط قطار بندرعباس را تهیه کرده و در حجم های بالا خرید می کنند. با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید این جزیره بیشتر آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید قشم

بازار بندر درگهان قشم

شهر درگهان در نزدیکی جزیره قشم واقع شده است بازار درگهان که در مرکز این شهر واقع شده است تنوع اجناسی مانند پوشاک، کیف و کفش و ... در آن بسیار بالا است و قیمت های بسیار مناسبی دارد، به همین دلیل بیشتر افرادی که به قشم سفر می کنند از این بازار دیدن می کنند.

آدرس : جزیره قشم-شهر درگهان

سیتی سنتر قشم

این مرکز خرید یکی از بزرگترین بازارهای قشم است که می توان گفت در آن محصولات تمامی برندهای محبوب وجود دارد. از جمله اجناس این مرکز می توان به لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم ورزشی اشاره نمود، همین تنوع کالاها و برندهای سیتی سنتر قشم موجب شده که مورد توجه جوانان زیادی قرار بگیرد. این مرکز خرید مجهز به شهربازی و رستوران بسیار مجللی است که خریداران به منظور نگهداری کودکان خود و گذراندن لحظاتی لذت بخش در کنار خرید می توانند از آن ها استفاده نمایند.

آدرس: جزیره قشم- قشم- میدان امام قلی خان

مجتمع تجاری زمرد درگهان

یکی دیگر از مراکز خرید بسیار بزرگ قشم که در شهر درگهان واقع شده است مجتمع تجاری زمرد درگهان می باشد که بیشتر خریداران آن را فروشندگان و مغازه داران تشکیل می دهند. محصولات این مرکز خرید را عمدتا پوشاک تشکیل می دهد و به صورت عمده ای به فروش می رسند در نتیجه قیمت مناسبی نیز دارند.

آدرس: جزیره قشم- درگهان- خیابان ناخدا- جنب مرکز خرید نخل - کنار میدان انقلاب

مرکز خرید دو دولفین قشم

مرکز خرید دو دولفین یکی از مهم ترین و بهترین مراکز خرید قشم است که معمولا تمامی مسافران از آن دیدن می کنند. وجود محصولاتی مانند کیف و کفش، پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی، انواع لوازم لوکس از برترین برندها موجب شده است که خریداران و بازدیدکنندگان فراوانی داشته باشد. این مرکز خرید بسیار زیبا است و هوای مطبوع درون آن در کنار امکانات رفاهی مانند رستوران و کافی شاپ، پله برقی و آسانسور ، نمازخانه و سیستم تاسیساتی مناسب تجربه خریدی لذت بخش را برای خریداران فراهم می کند و ساعت ها آن ها را در این مرکز سرگرم
می کند.

اگر شما نیز قصد سفر به جزیره قشم با استفاده از هواپیما را دارید کافی است به صورت حضوری یا آنلاین بلیط هواپیما قشم را خریداری نمایید و سفر لذت بخشی را تجربه نمایید.

آدرس: جزیره قشم- درگهان- خیابان ناخدا- جنب مرکز خرید نخل

مرکز خرید مرجان قشم

این مرکز خرید دارای دو فاز مجزا می باشد که در هر دو ساختمان تنها طبقات همکف و اول آن به بازار اختصاص داده شده است. در ساختمان فاز 1 این بازار طبقه سوم مربوط به واحدهای مسکونی است. در ساختمان فاز 2 آن نیز سایر طبقات به واحدهای اداری و مسکونی اختصاص دارد. مرکز خرید مرجان بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد خرید و فروش کالاها و اجناس خود را به صورت عمده دارند.

آدرس: جزیره قشم- بلوار ولیعصر- چهارراه پردیس

پاساژ سیمرغ قشم

این پاساژ از 4 طبقه تجاری تشکیل شده است که تمامی فروشگاه های آن در طبقات همکف و اول واقع شده اند و طبقه دوم آن به رستوران، کافی شاپ و سالن بیلیارد اختصاص داده شده است که خریداران به منظور تهیه غذا یا بازی می توانند به این طبقه مراجعه نمایند.

آدرس: جزیزه قشم- بلوار ولیعصر- میدان قلی خان

مرکز تجاری فردوسی قشم

این مجتمع تجاری اداری از 3 طبقه تشکیل شده است که طبقات 1 و 2 مختص بخش تجاری و طبقه سوم واحدهای ادارای واقع شده اند. طبقات تجاری دارای 450 واحد مغازه هستند و تنوع کالاها در آن ها بسیار بالا است و ساعت ها زمان نیاز خواهد بود که خریداران بتوانند از تمامی غرفه ها دیدن نمایند. این مرکز خرید مجهز به امکانات رفاهی مانند رستوران، نمازخانه، سیستم تهویه مرکزی، پله برقی و آسانسور
می باشد که خریداران می توانند در طول مدتی که در این مرکز هستند از آن ها استفاده نمایند.

آدرس: جزیره قشم- میدان گلها- خیابان ولیعصر- نرسیده به خیابان فلسطین- جنب مرکز خرید ستاره قشم- روبروی مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید خلیج فارس قشم

این مرکز خرید از 4 طبقه مجزا تشکیل شده است که طبقه اول و دوم آن تجاری و طبقه سوم آن مسکونی و طبقه چهارم آن رستوران می باشد. کالاهای موجود در این مرکز خرید متنوع بوده و از عمده ترین آن ها می توان به انواع پوشاک، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی اشاره نمود.

آدرس: جزیره قشم- میدان گلها- خیابان ولیعصر- نرسیده به خیابان فلسطین- جنب مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید پردیس قشم

این مرکز خرید بزرگ دارای ساختمانی 4 طبقه است. 2 طبقه اول این مجتمع به واحدهای تجاری اختصاص داده شده است و در این واحدها تنوع اجناسی مانند پوشاک، لوازم لوکس، دکوری و لوازم خانگی زیاد است. 2 طبقه دیگر این مجتمع مسکونی می باشد. مرکز خرید پردیس قشم در کنار فروشگاه های بی نظیر امکانات خدماتی بسیاری دارد که خریداران می توانند به راحتی از آن ها استفاده نمایند. از جمله آن ها
می توان به کافی شاپ، کافی نت، موسسه مالی بنیاد، بانک تجارت، نمایندگی کلاس های آموزشی اشاره نمود. توجه داشته باشید اگر قصد استفاده از رستوران این مرکز را دارید رستوران در طبقه سوم واقع شده است.

آدرس: جزیره قشم- میدان گلها، خیابان ولیعصر, نرسیده به خیابان فلسطین، روبرو مرکز خرید ستاره قشم و مرکز خرید فردوسی قشم- جنب مرکز خزید میلاد

وجود مراکز خرید مختلف با کالاهای متنوع از تمامی برندها در کنار جاذبه های گردشگری و تاریخی این جزیره موجب شده است که بلیط هواپیما این شهر جز پرفروش ترین بلیط های خطوط هوایی کشور به خصوص در فصل سرما محسوب شود.

بازار راه ابریشم قشم

یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مراکز خرید قشم بازار راه ابریشم قشم می باشد که معماری بسیار جالبی دارد. این مرکز خرید از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است که 90 غرفه مجزا دارد و مجهز به پارکینگ، پله برقی، آسانسور و سیستم تهویه هوا می باشد. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به فضای سبز و محیط زیبای آن اشاره نمود.

یکی از ویژگی های بسیار جالب این مرکز خرید و بازار نحوه اتصال ساختمان های آن به یکدیگر از طریق یک پل هوایی شیشه ای در طبقه آخر می باشد که خریداران را بی نیاز از خارج شدن از ساختمان برای ورود به ساختمان دیگر می کند.

مجتمع تجاری - اداری نخل زرین قشم

این مجتمع دارای دو فاز مجزا می باشد که فاز اول آن به واحدهای تجاری و اداری اختصاص دارد و فاز دیگر آن متشکل از فضاهای تجاری، تفریحی، خدماتی و اقامتی می باشد.

آدرس: جزیره قشم- بلوار ولیعصر- میان میدان انقلاب و میدان قلی خان

مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید بین المللی ستاره قشم یکی از جدیدترین مراکز خرید این جزیره می باشد که دارای 3 طبقه و 641 واحد تجاری می باشد که در آن ها انواع کالاها با برندهای مختلف جهان وجود دارد. از امکانات این مرکز خرید می توان به اتاق و وسایل بازی، رستوران و کافی شاپ اشاره نمود.

آدرس: جزیره قشم- میدان گلها- بلوار ولیعصر

بازار قدیم قشم

این بازار از قدیمی ترین بازارهای آسیا و خاورمیانه محسوب می شود و در آن انواع صنایع دستی، سوغات خوراکی، لباس و کیف و کفش محلی، طلا و جواهر را مشاهده نمود. بازار قدیم قشم روبروی بندرگاه قشم واقع شده است. اگر می خواهید با آداب و رسوم مردم قشم بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که حتما تورهایی را از میان تورهایی که سایت هایی مانند مستر بلیط ارائه می دهند انتخاب نمایید که بازدید از این بازار جز برنامه هایشان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار