برگزاری آموزش های ضمن خدمت مربیان المپیاد رویش ناحیه یک

شیراز(پانا) _آموزش های ضمن خدمت مربیان المپیاد رویش ناحیه یک شیراز در قالب یک دوره 8 ساعته در دبیرستان دکتر علاالدین بهشتی 2 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آموزش های ضمن خدمت مربیان المپیاد رویش ناحیه یک

رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز با اشاره به اینکه در این دوره 175 نفر مربی برای آموزش 10 رشته از این بازی‌ها ثبت نام کردند، گفت: هدف ما بهبود آموزش‌ها بود که این آموزش‌ها نسبت به سال‌های گذشته منسجم تر، طولانی تر و حرفه ای تر برگزار شد.

امید اسماعیلی ادامه داد: مدرسان این دوره، داوران سال قبل المپیاد هستند که در پایان این آموزش، یک امتحان تستی برای بازخورد کار گرفته می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه مربیان رابط بین مدرسه و سازمان هستند افزود: امسال علاوه بر مربیان پیشتاز از دبیران تربیت بدنی نیز دعوت کردیم تا در این دوره های ضمن خدمت شرکت کنند تا در مدارس با برگزاری مسابقات بین دانش آموزان جذب بیشتری داشته باشیم.

او با اشاره به شروع المپیاد رویش در نیمه آذرماه گفت: دانش آموزان از اول ابتدایی تا دوازدهم می‌توانند در المپیاد بازی های فکری به تفکیک سطوح تحصیلی در رشته های مختلف شرکت کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه شیراز یک هدف از المپیاد رویش را دور شدن از فضا های مجازی و بازی های کامپیوتری دانست و اظهار داشت: بازی های فکری و آموزشی می‌تواند به تمرکز بیشتر و تقویت هوش دانش آموزان کمک شایانی کند و همچنین دوستی بین دانش آموزان و هم سالان آنها بوجود می آید.

المپیاد رویش یا همان بازی‌های فکری امسال پنجمین دوره استانی در فارس و سومین دوره ملی آن در رشته های اتللو، ریورسی، جنگا، مکعب روبیک، کریدور، و ... برگزار می‌شود.

خبرنگار : ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار