انتخابات دانش آموزی؛مانور سیاسی_اجتماعی دانش آموزان

شیراز(پانا)_برگزاری بیست و دومین انتخابات شورای دانش آموزی کشور 1آبان ماه سال جاری در دبیرستان معطری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات دانش آموزی؛مانور سیاسی_اجتماعی دانش آموزان

فرماندار شیراز، در حاشیه برگزاری بیست و دومین انتخابات شورای دانش آموزی مدارس گفت : دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و با شرکت کردن در انتخابات به تصمیم گیری در مسائل مربوط به خودشان همکاری میکنند.

امیری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد آن می‌فرماید محور اصلی جوانان و نوجوانان عزیزمان هستند که نقش اساسی را در حفظ و ادامه انقلاب به عهده دارند، گفت: انتخابات دانش‌آموزی نوعی آموزش دموکراسی به فرزندانمان است که مردم سالاری دینی را تبلیغ می‌کند تا آینده بهتری را برای این مرز و بوم رقم بزنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس نیز در ادامه افزود: این انتخابات نشان‌دهنده علاقه‌مندی و شرکت دانش‌آموزان در مسائل سیاسی_اجتماعی زمان خود است .

محسن کلاری ادامه داد : دانش‌آموزان ابتدا در مدارس خود و سپس در مجلس دانش‌آموزی میتوانند در تصمیم‌گیری کل مجموعه آموزش و پرورش شرکت نمایند .

او گفت :حضور دانش آموزان شانه به شانه اولیا مدرسه زمینه ساز محیط شاد و با‌نشاط برای کسب علم میشود و همچنین اعضای شورای دانش‌آموزی با انتقال مطالب و پیگیری آنها میتوانند نقش بسیار موثری در پیشرفت نظام آموزشی داشته باشند .

خبر نگار :کیمیا موحد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار