مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد:

اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری به سمنان

سمنان (پانا) - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری در سال 98 از محل صندوق توسعه ملی به این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۳۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری به سمنان

علی‌نقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: 80 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری در سال 98 از محل صندوق توسعه به استان سمنان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در بحث آبخیزداری، 40 میلیارد تومان از این منابع تاکنون جذب شده و بخشی از پروژه‌های این بخش در حال اجرای عملیات عمرانی است که تا 22 بهمن‌ماه امسال عمده آن‌ها اجرایی می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بیان کرد: 40 میلیارد تومان دیگر از اعتبارات آبخیزداری اختصاص‌یافته به استان سمنان از محل صندوق توسعه اعتبار تعهدی است؛ بدین ترتیب که 20 میلیارد تومان آن را استانداری سمنان تعهد کرده و اگر تأمین شود، سازمان جنگل‌ها و آبخیزداری کشور نیز 20 میلیارد تومان دیگر را به استان سمنان تخصیص می‌دهد.

حیدریان گفت: 60 میلیارد تومان از اعتبارات آبخیزداری این بخش به‌صورت پول نقد از محل اعتبارات صندوق توسعه به استان سمنان اختصاص می‌یابد و 20 میلیارد تومان اعتبار استانداری سمنان نیز از اسناد خزانه تأمین خواهد شد.

وی اظهار کرد: از محل 40 میلیارد تومان اعتبار صندوق توسعه ملی که به استان سمنان اختصاص یافته است، عملیات بیولوژیک و پوشش گیاهی نیز در استان سمنان اجرایی می‌شود تا پوشش گیاهی در این استان تقویت شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: عملیات بیولوژیکی به‌گونه‌ای است که پوشش گیاهی از دور شاید دیده نشود؛ اما فعالیت‌های خوبی تا امروز در این بخش صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار