مدیرکل آموزش و پرورش استان: به دنبال استقبال خوب و متفاوتی از دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی هستیم

زاهدان (پانا)_ به گفته مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آستانه شروع آغاز سال تحصیلی به دنبال استقبال خوبی از دانش آموزان در ابتدای سال هستیم.

کد مطلب: ۹۵۴۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان: به دنبال استقبال خوب و متفاوتی  از دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی  هستیم

حمید رخشانی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما و در حاشیه گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در سال جاری قریب به 760هزار دانش آموز بدون دغدغه وارد کلاس درس خواهند شد، اظهار کرد: به دنبال برنامه ای برای بازگشایی مدارس توام با نشاط و سرزندگی هستیم.

او افزود: از شهریور ماه و یک ماه پیش از آغاز سال تحصیلی همکاران ما برای شروع سال تحصیلی با تهیه امکانات لازم؛ فضا و تجهیزات را برای دانش‌آموزان مهیا نموده ایم.

رخشانی عنوان داشت: در این گردهمایی آخرین جمع‌بندی ها با دستور کار نشاط دانش آموزان و همچنین مدرسه محل زندگی است که خروجی این جلسات، تربیت مسئولین آینده نظام اسلامی آینده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ابراز کرد: از دو کار اصلی که در استان انجام شده است می‌توان به حمایت وزیر آموزش و پرورش در ارتباط به حذف مدارس خشت و گلی تا اواسط مهرماه و حذف کامل وسایل گرمایشی غیراستاندارد در سال جاری اشاره کرد.

او ادامه داد: .

رخشانی در پایان با بیان اینکه جشن حذف کلاس های خشت و گلی را پایان آذرماه خواهیم داشت گفت: با شوفاژکشیمدارس در مسیر گاز کشی شده و همچنین در بخشی از استان با بکارگیری اسپیلت های دو زمانه از بروز هرگانه حادثه در سال تحصیلی جاری جلوگیری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار