بخشدار مرکزی تفت: روستاهای بخش مرکزی تفت به کارگاه پروژه‌های عمرانی تبدیل‌شده است

یزد(پانا)- "علی احمدیان" در نماز جمعه دهستان علی‌آباد گفت: در شرایطی که دولت با کمبود اعتبار و منابع مالی روبرو است در بخش مرکزی شهرستان شاهد انجام پروژه‌های عمرانی متعددی هستیم و روستاهای بخش مرکزی به کارگاه پروژه‌های عمرانی تبدیل‌شده است.

کد مطلب: ۹۵۰۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بخشدار مرکزی تفت: روستاهای بخش مرکزی تفت به کارگاه پروژه‌های عمرانی تبدیل‌شده است

بخشدار مرکزی تفت در مسجد روستای مزرعه ملا با بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: سعی شد در ایام هفته دولت، دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف در روستاهای بخش مرکزی برای آگاهی مردم تشریح شود.

"علی احمدیان" به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه ایران اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این شرایط که فشار اقتصادی بر روی کشور افزایش پیداکرده است، نیاز است با همراهی مردم با دولت و خدمتگزاران مردم در دولت از این شرایط سخت عبور کرده و شاهد پویایی و رفع مشکل در نقاط مختلف این بخش باشیم.
وی به برگزاری جشنواره‌های متعدد در این بخش اشاره و تصریح نمود: با برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌های مختلف در روستاهای بخش مرکزی بازارچه‌های فروش محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی روستاییان باهدف رونق تولید و فروش بدون واسطه محصولات روستاییان ایجاد شد و در حاشیه آن نیز ظرفیت‌های روستاها در حوزه‌های مختلف برای مردم به نمایش درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار