پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهربه مناسبت روز خبرنگار

بوشهر(پانا)_ همزمان با ١٧ مرداد روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پیامی این روز را به همه تلاش گران عرصه خبر تبریک گفت .

کد مطلب: ۹۴۵۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهربه مناسبت روز خبرنگار

در متن پیام فاطمه کرمپور آمده است: در دنیای امروز که بیش از همیشه با بروز تحولات بسیار در عرصه تکنولوژی، اطلاعات و اخبار به بهترین شکل ممکن در اختیار جامعه قرار می گیرد تلاش افرادی است که با تمام سختی ها از جان، روح و قلب خویش برای اعتلای این مرز و بوم در تمام زمینه ها مایه می‌گذارند. بدون شک دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت جز با حق‌جویی و صداقت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود و خبرنگاران و اصحاب قلم به گواه تاریخ در این مهم همواره پیشرو و پیش قدم بوده و هستند.
خبرنگاری حرفه است که در پرتو شجاعت طبع و قوت روحیه خبرنگاران، شغلی شریف و خوشنام در عصر ارتباطات نامیده شده و نگارندگان جسور و خستگی‌ناپذیرِ خبر، همچون پروانه‌ای بی‌پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می‌زنند و این آزادگی و بلندی همت، رمز محبوبیت این فن شریف است.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه در جامعه هستند که با سلامت فرهنگی و فکری قلم هایشان امیدی برای بهتر زیستن است. پس باید تلاش و کوشش شریف و صادقانه یک عمر شما خبرنگاران را با گرامی‌داشت یک روز، ارج نهاد و پاس داشت.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد شهید والامقام محمود صارمی و درگذشتگان عرصه خبر، روز خبرنگار را به خبرنگاران، اهالی رسانه و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند تبریک عرض نموده و از خدای منان برای این قشر فرهیخته آرزوی توفیق الهی مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار