افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای عموقین دراردبیل

اردبیل (پانا) - مدرسه سه کلاسه روستای عموقین با حضور خیر مدرسه ساز رویا هراتیان ، قرآن نویس رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل و معاون نوسازی مدارس افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۴۵۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای عموقین دراردبیل

جواد قرآن نویس ،رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در سخنانی آثار عمل نیک انسان‌ها از جمله کار خیر مدرسه سازی را بسیار ماندگار عنوان کرد و افزود : حرکت خیر مدرسه سازی به عنوان اقدامی فراگیر امروز نه تنها کل کشور بلکه تمام جهان را فراگرفته است.
او اظهار داشت : آثار برکت حضور و فعالیت خیران مدرسه ساز در روستا‌ها و شهرها کاملا مشهود است و مدارس ساخته شده توسط این افراد گواهی بر عمل خیر و انسان دوستانه آن ها است.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اشاره به اینکه خیر مدرسه ساز دارایی خود را در طبق اخلاص می‌گذارد ، افزود : بسیاری از انسان‌ها از جان خود برای حفظ مالشان می گذرند در حالیکه خیران مال خود را برای آینده بچه های این مرز و بوم انفاق می کنند.

قرآن نویس در ادامه افزود : این آموزشگاه در زمینی به مساحت 220مترمربع و با اعتباری بالغ بر 420 میلیون تومان با مشارکت خیر نیکوکار سرکار خانم رویا هراتیان به مرحله افتتاح رسیده است.

بیان احساس توسط دانش آموز مدرسه و خیرمقدم گویی مدیر مدرسه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار