دائرة‌المعارف دانش و تجربه مدیریت چهل ساله وزارت آموزش و پرورش تدوین می‌شود

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تدوین دائرة‌المعارف دانش و تجربه مدیریت چهل ساله وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دائرة‌المعارف دانش و تجربه مدیریت چهل ساله وزارت آموزش و پرورش تدوین می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، علی اللهیار ترکمن گفت: «بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تحریر و تبیین شد یک سند فاخر اجتماعی است که پرداختن به آن و عملیاتی‌کردن محورهای این بیانیه مسیر توسعه کشور را هموار می‌کند. در یکی از فرازهای ارزشمند این بیانیه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همگان را به کنکاش در تجربیات چهل ساله انقلاب فرا می‌خوانند.»

او افزود: «ایشان می‌فرماید "برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت"، در این زمینه برآنیم تا از طریق مصاحبه‌های حضوری و تجمیع مستندات تاریخی، اداری و مدیریتی، دانش و تجربیات مدیران را مستند و دائرة‌المعارفی با همین عنوان به جامعه بزرگ فرهنگیان تقدیم کنیم. بی‌شک این گنجینه فاخر می‌تواند به عنوان چراغ راهی برای فرهنگیان جوانی باشد که در چرخه مدیریتی این وزارت‌خانه قرار می‌گیرند تا با حفظ استمرار مدیریت در نظام تعلیم و تربیت از هدر رفت منابع انسانی و مالی جلوگیری به عمل آید.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش افزود: «استفاده از دانش و بهره‌گیری از تجربیات گذشتگان در کنار کسب مهارت‌ها و دانش‌های جدید، همچون پلی است که گذشته را به آینده متصل می‌کند و توسعه متوازن را در بخش‌های مختلف کشور به ارمغان می‌آورد. امید است با همکاری و همیاری سایر معاونت‌ها و سازمان‌های این وزارت‌خانه بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن از این اثر ارزشمند رونمایی و بهره‌برداری کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار