اولین معاون زن در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان گناوه منصوب شد

گناوه،بوشهر(پانا) - با حکم اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه رقیه یوسفی اولین بانوی است که توانست بر صندلی معاونت این اداره تکیه زند.

کد مطلب: ۸۹۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین معاون زن در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان گناوه  منصوب شد

در مراسم تودیع محمد لیراوی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گناوه که همزمان با مراسم تجلیل از طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت به مناسبت هفته امور تربیتی بود رقیه یوسفی به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گناوه معرفی شد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت:برای نخستین بار است که یک بانو به عنوان معاون مدیریت شهرستان منصوب می شود با توجه به حضور تعدادکثیری از بانوان در پیکره آموزش و پرورش تصمیم بر آن شد خانم یوسفی به عنوان نماینده بانوان در پست گمارده شود و امیدواریم با درایت و کارایی بالای خود بستری فراهم کند که دیگر بانوان این دیار نیز بتوانند در پست های مدیریتی دیگر ارائه خدمت کنند.

وی افزود:تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی در هشتم اسفند ماه 1359 توسط شهیدان رجایی و باهنر به منظور ترویج تربیت اسلامی،انقلابی و مفاهیم دینی تشکیل شدو ما نیز در تلاش هستیم که در راستای این هدف مهم قدم برداریم.

احمدی اظهار داشت:تعلیم و تربیت وظیفه ظریف و حساسی است که بر عهده مدیران، معاونین، مربیان بهداشت،تربیت بدنی،مشاورین و مجموعه آموزش و پرورش است و کار ما یک کار تیمی با یک هدف مشترک است که با همدلی و اتحاد در قالب یک مجموعه هماهنگ به انجام آن می پردازیم.

ایشان تصریح کرد:آموزش و پرورش باید به روز باشد، ما نمی توانیم فضای مجازی را از زندگی دانش آموزان حذف کنیم ولی می توانیم استفاده مفید و درست از آن را به دانش آموزان آموزش دهیم و با کمک خانواده ها می توان مشکلات را کنترل و به بهترین روش هدایت کرد و این هدایت صحیح باعث ساخت مدرسه ای با نشاط و شاداب برای دانش آموزان می شود.

اسکندر احمدی بیان داشت:از حضور و تلاش های محمد لیراوی که سالها به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه فعالیت کردند سپاسگزاری می کنم و امیدوارم در دیگر مراحل زندگی موفق باشندو بعد از بازنشستگی نیز با مشاوره هی خود به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی اضافه کرد:امروز از 110 معاون پرورشی،مشاور،مربیان تربیت بدنی و بهداشت تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار