گرامیداشت سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی درگلبهار

چناران (پانا)- آغازچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری مراسم ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی درگلبهاربرگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۰۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی درگلبهار

این مراسم که با حضورحجت الاسلام و المسلمین مروج امام جمعه، بخشدار، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی شهرجدیدگلبهار برگزار شد ، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.
امام جمعه گلبهار در این مراسم با اشاره به اینکه مهمتر از امام ادامه راه امام است، گفت : اگر کسی راه امام راحل را ادامه دهد در واقع هم رضایت خدا و هم رضایت ایشان را جلب کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین مروج خاطرنشان کرد: پیروی و ادامه راه امام (ره) به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن همواره مورد تاکید قرار داشته و این راه هم اکنون با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب ادامه دارد.
وی در آیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد امنیت همچنین استقلال و متکی بودن به خود و کوتاه شدت دستن بیگانگان از ایران را برکت بزرگی برای مردم انقلابی دانست و اذعان کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی نمود بارز تمام انقلاب های دیگر در دنیا شد و این راه برای مقابله با ظلم و استکبار ادامه خواهد داشت.
امام جمعه گلبهار در پایان ابراز امیدواری کرد: باید انسان همواره شاکر نعمت های خدا باشد تا مورد بی مهری و خشم خداوند قرار نگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار