معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

امسال 54 نمایشگاه ویژه انقلاب در مدارس سمنان برپا شد

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی ادره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 54 نمایشگاه ویژه دهه فجر امسال با عنوان «جشنواره مدرسه انقلاب» در مدارس استان برپا شده است.

کد مطلب: ۸۸۴۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
امسال 54 نمایشگاه ویژه انقلاب در مدارس سمنان برپا شد

قاسم شریفی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و همچنین تبیین دقیق و موثر دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سالگی آن، برنامه های متعددی در حوزه آموزش و پرورش استان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به مصوبات کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سمنان، افزود: با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با اهداف انقلاب، کرسی های آزاد اندیشی با موضوع شناخت سبک زندگی امام و دستاوردهای انقلاب، حجاب و عفاف، منشور حقوق شهروندی و امر به معرف و نهی از منکر و سواد رسانه ای، در استان برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی ادره کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان 9 نشست تخصصی استانی و 44 کارگروه شهرستانی با بیش از 159 مصوبه را برای بزرگداشت 40 سالگی انقلاب در استان سمنان به تصویب رساند.

شریفی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور، مسابقات انقلاب پژوهی ویژه دانش آموزان با محوریت سرود و نمایش، برگزاری گردهمایی هشت هزار نفری حافظان قرآن ویژه دانش آموزان ابتدایی، مسابقات نقاشی همگانی و اجرای سرودهای بومی و محلی از جمله برنامه های تدوین و اجرا شده در حال اجراست.

وی، به تاثیر مطلوب برنامه های ویژه دانش آموزان و فرهنگیان با محوریت نشاط و شادابی تاکید کرد و افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال کاروان انقلاب با عنوان «جُنگ شادی» ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری تبلیغات اسلامی در استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار