تهدید شدیدالحن«حزب‌الله» و «عصائب أهل الحق» عراق علیه آمریکایی‌ها

تهران (پانا) - گردان‌های «حزب الله» و جنبش «عصائب اهل الحق» عراق تأکید کردند که اگر دیپلماسی پاسخ ندهد، مقاومت عراق برای مقابله قاطعانه با اشغالگران آمریکایی ماشه پیروزی را به روی آنها می چکاند.

کد مطلب: ۸۸۴۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تهدید شدیدالحن«حزب‌الله» و «عصائب أهل الحق» عراق علیه آمریکایی‌ها

به گزارش مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، گردان های حزب الله و جنبش عصائب اهل الحق عراق تهدید شدید اللحنی را علیه آمریکایی ها مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، این دو گروه مقاومت عراق با صدور بیانیه هایی اعلام کردند که تحرکات جدید نیروهای آمریکایی در این کشور را به دقت رصد می کنند.

این گروه های مقاومت عراق تأکید کردند که گشت زنی معاون فرماندهی عملیات ارتش آمریکا در خیابان های بغداد نقض آشکار حاکمیت ملی عراق بوده و توهینی وقیحانه به مردم این کشور به شمار می رود.

این گروه ها همچنین تصریح کردند: ما به شدت از اتفاقی که رخ داده عصبانی هستیم و تحرکات آمریکایی ها در تعدادی از استان های عراق را با دقت تمام زیر نظر داریم.

حزب الله و عصائب اهل الحق عراق تأکید کردند: در حال حاضر اتخاذ یک موضع قاطعانه در قبال اتفاق اخیر و همچنین تحرکات جدیدی آمریکایی ها در عراق را به دستگاه دیپلماسی، نخست وزیر و پارلمان عراق واگذار می کنیم اما در صورتی که دیپلماسی نتیجه ندهد، مقاومت عراق برای مقابله با اشغالگری های مستقیم و غیر مستقیم آمریکایی ها در این کشور آماده است تا ماشه پیروزی را به روی آنها بچکاند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار