معاون آموزش ابتدایی کرمانشاه: تکالیف مهارت محور، عامل تغییر چهره‌ی آموزش در کلاس‌های درس است

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بازدید از مدارس ابتدایی سطح منطقه باینگان، تکالیف مهارت محور را سبب تغییر چهره‌ی آموزش در کلاس درس دانست.

کد مطلب: ۸۸۳۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی کرمانشاه: تکالیف مهارت محور، عامل تغییر چهره‌ی آموزش در کلاس‌های درس است

ناهید فضلی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، کامران حسین‌زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، ضمن بازدید از مدارس ابتدایی سطح منطقه باینگان، از نزدیک وضیعت آموزشی و پرورشی مدارس ابتدایی منطقه را بررسی کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، با حضور در کلاس‌های درس و گفتگو با همکاران و دانش‌آموزان، از تلاش‌های آموزگاران پر تلاش منطقه باینگان در راستای تغییر چهره‌ی آموزش در این نقطه صفر مرزی تقدیرکرد.

وی حذف مشق شب دانش‌آموزان ابتدایی را تلاشی در جهت تغییر روند فرسوده جاری دانست که نتیجه آن موجب توسعه و تعالی مدارس خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت والای معلمان و جایگزینی فعالیت‌های مهارت محور، شاهد تغییر چهره آموزش در کلاس‌های درس مدارس ابتدایی باشیم.

ناهید فضلی در این دیدار از دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان با موضوع برنامه درسی درهم تنیده با زلزله، آموزش ریاضی با استفاده از میوه‌ها و سایر برنامه‌های ابتکاری همکاران در کلاس‌های درس بازدید نمود.

معاون آموزش ابتدایی و تیم همراه وی، ضمن عرض خسته نباشید خدمت همکاران زحمتکش مدارس ابتدایی با اهدای لوح تقدیر از زحمات معلمان و کادر مدیریتی مدارس ابتدایی رزمندگان مهران، حضرت سمیه و جهاد به صورت نمادین تقدیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار