طرح خدمات‌رسانی پزشکان فوق متخصص در مناطق دور افتاده اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: کمبود پزشکان متخصص و غیرمتخصص در مناطق محروم و دورافتاده استان اردبیل به یک چالش بزرگ تبدیل شده و به همین منظور اجرای طرح خدمات‌رسانی پزشکان متخصص و فوق متخصص در مناطق دور افتاده مبنای کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۸۰۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح خدمات‌رسانی پزشکان فوق متخصص در مناطق دور افتاده اردبیل اجرا می‌شود

قدرت اخوان اکبری در مراسم استقبال و خوش آمدگویی و توزیع پزشکان متخصص در اردبیل اظهار داشت: کمبود پزشکان متخصص و غیرمتخصص در مناطق محروم و دورافتاده استان اردبیل به یک چالش بزرگ تبدیل شده و به همین منظور اجرای طرح خدمات‌رسانی پزشکان متخصص و فوق متخصص در مناطق دور افتاده مبنای کار قرار گرفته است .

او از جذب 54 پزشک متخصص به مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این پزشکان با هدف ارائه خدمات در مناطق دورافتاده و محروم استان جذب شده‌اند که امیدواریم با جذب این افراد بتوانیم کمبودهای موجود در این زمینه را برطرف کرده و یکی از دغدغه‌های مردم ساکن در این مناطق را به حداقل برسانیم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از افزایش بار بیماری‌ها و هزینه‌های درمانی جذب نیرو به عنوان مهم‌ترین موضوع مورد توجه واقع شد که در تلاش هستیم با ورود این افراد به چرخه سیستم درمانی طرح خدمات پزشکان متخصص و فوق متخصص در مناطق دور افتاده را در سطح قابل قبول و مناسب اجرایی کنیم .

اخوان‌اکبری تصریح کرد: رفع مشکلات مردم مناطق محروم یک اولویت اساسی در کشور است و دانشگاه علوم پزشکی استان در نظر دارد با حمایت از پزشکان در مناطق محروم در راستای رفع این موانع گام بردارد که این موضوع به طور اولویت‌دار مبنای کار قرار گرفته است و در تلاش بر این است طبق اجرای برنامه تحول سلامت تسهیلاتی برای حضور آن‌ها در این مناطق ارائه شود .

او اظهار کرد: امیدواریم با همکاری متولیان مربوطه اجرای این طرح به شکل مناسب و قابل قبول باشد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای حل مشکلات موجود در این زمینه دست یابیم و موانع را نیز در این راستا برطرف کنیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی مطرح بوده وباید مورد توجه واقع شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار