امام جمعه همدان گفت:

بقا و توسعه هر کشوری در گرو وجود امنیت داخلی است

همدان (پانا) - امام جمعه همدان با بیان این که امنیت والاترین نعمت است، بقا و توسعه هر کشوری را در گرو وجود امنیت داخلی دانست.

کد مطلب: ۸۷۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بقا و توسعه هر کشوری در گرو وجود امنیت داخلی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به موضوع امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: مرزبانان ایران اسلامی امنیت‌ این کشور را تأمین کرده و در این راه جان خود را فدای کشور کرده‌اند.

وی با اشاره به این که امنیت به نظر برخی، ارزان و کم‌قیمت است درحالی که این نگاه ظلم در حق تأمین کنندگان امنیت ایران در مرزها و خارج از مرزهاست، گفت: نعمت امنیت از هر نعمت دیگری والاتر و بالاتر است.

امام جمعه همدان با بیان این که اگر امنیت نباشد دیگر نعمت‌ها اهمیتی ندارند، افزود: بقا و توسعه هر کشوری در گرو وجود امنیت داخلی است چرا که مردم جامعه از ناامنی متضرر می شوند.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی همچنین به موضوع زلزله کرمانشاه و بازدیدش از مناطق زلزله زده اشاره کرد و با بیان این که بنیاد مسکن در بازسازی مناطق زلزله زده تلاش می کند، گفت: بازسازی هر بخشی از مناطق زلزله‌زده به یک استان واگذار شده که همدان عملکرد خوبی در این خصوص داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به این که بنیاد مسکن همدان بیش از ۸۰ روستای زلزله زده کرمانشاه را بازسازی کرده است، گفت: سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در نظم بخشی و تأمین امنیت این منطقه نقش آفرین است.

وی با بیان این که سپاه در منطقه زلزله زده کرمانشاه حضور دارد و به دشمن اجازه تعدی به خاک کشور را نمی‌دهد، عنوان کرد: نیروهای بسیجی نیز بدون هیچ چشمداشتی در منطقه حضور دارند تا مردم احساس امنیت داشته باشند.

آیت الله محمدی با بیان این که باید قدردان زحمات این افراد بود، اضافه کرد: کشورهایی مانند عراق و سوریه که امنیت نداشته و ندارند، بیشتر قدر امنیت را می‌دانند.

امام جمعه همدان همچنین با بیان این که ارز تا حدودی ارزان شده و اگر قیمت‌ کالاها هم کاهش یابد، بخش بزرگی از مشکلات برطرف می‌شود، عنوان کرد: مردم باید این ارزان شدن ارز را در پایین آمدن قیمت‌ کالاها احساس کنند تا مشکلات اقتصادی کمتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار