​فرمانده سپاه سلمان در همایش منادیان وحدت بیان کرد:

وحدت و امنیت حاصل برکت ظهور انقلاب اسلامی است

زاهدان (پانا) - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان علما را پرچمداران نهضت انقلاب اسلامی دانست که با بصیرت در برابر استکبار جهانی قد علم کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۷۳۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
وحدت و امنیت حاصل  برکت ظهور انقلاب اسلامی است

در آخرین روز از گرامیداشت هفته بسیج با شعار بسیج 40 سال افتخار، همایش استانی منادیان وحدت با حضور علما و روحانیون تشیع و تسنن در سالن اجتماعات کانون شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد.

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این همایش با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی و وحدت کلمه نه یک شعار بلکه حقیقتی انکارناپذیر است که همگان به آن افتخار می‌کنند، گفت: انقلاب اسلامی یک نعمت است و امروز همگان از این نعمت که همراه با عزت و اقتدار است برخوردار هستند.
وی وحدت، امنیت، آسایش و تمامی نعماتی که امروز در کشور وجود دارد را حاصل برکت، بروز و ظهور انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه آحاد جامعه در اقصی نقاط کشور از برکات این انقلاب بهره مند می‌شوند و می‌توان گفت که وحدت مسئله ضروری و حیاتی برای انقلاب اسلامی است.
سردار گشتاسبی با تاکید بر این مطلب که وحدت در پیروزی و موفقیت نطام و انقلاب بسیار نقش حائز اهمیتی داشته و دارد، بیان داشت: امروز باور ماست که وحدت میان اقوام و مذاهب رمز پیروزی ملت ایران در طول 40 سال انقلاب اسلامی است.

وی وحدت و بسیج را دو ثمره ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی برشمرد که توسط این عالم و روحانی بزرگ برای ملت ایران به یادگار مانده است ادامه داد: در سایه این دو نعمت بزرگ، ایران در صلابت و اقتدار در حال طی کردن مسیر ترقی و پیشرفت روزافزون است.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ، وحدت را ضرورت امروز دنیای اسلام دانست که امام خمینی(ره) در سال‌های خیلی دور به آن اشاره کرد و هفته‌ای با این نام در تقویم به ثبت رساند بیان کرد: حضرت امام (ره) می‌دانست اگر وحدت میان مسلمانان حفظ شود دیگر هیچ ابرقدرتی را توان مقابله با مسلمانان نیست.
این مسئول تصریح کرد: وحدت، یکپارچگی و هم دلی موجود میان امت‌های اسلامی باعث شده تا استکبار جهانی با مسلمانان سر جنگ داشته باشد، اما این در حالی ست که می‌بینیم برخی کشور‌ها به نام اسلام برای استکبار جنایتکار سفره پهن می‌کنند و هرگز هم با تحریم و تهدید روبرو نمی‌شوند.

سردار گشتاسبی افزود: علمای شیعه و سنی و اندیشمندان، ائمه جمعه و جماعات را پرچمداران و پیشتازان انقلاب اسلامی دانست که با بصیرت و آگاهی در برابر استکبار جهانی قد علم کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار