مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خبر داد:

تولید مستند چهل سند به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

زاهدان (پانا) - مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان از تولید 40 قسمتی مستند سی دقیقه ای(چهل سند) صداوسیمای مرکز استان خبر داد و گفت:در این مستند به برکات، خدمات و دستاوردهای شاخص این ادارات در طول این چهل سال پرداخته ایم.

کد مطلب: ۸۷۲۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تولید مستند چهل سند به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

محمود دولت کردستانی در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: جنگ رسانه ای دشمنان با مدیریت، آفند و پدافند رسانه ها به فضل الهی خنثی شدنی است.

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان نقش پر رنگ رسانه ها در جنگ نرم و مدیریت و مقابله با هجمه های روانی القا شده توسط دشمن ادامه داد: بی تردید اگر همدلی و هم افزایی میان رسانه ها نباشد بسیاری از خدمات و پیشرفت های بزرگ ایجاد شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی از دید مردم پوشیده می ماند.

مدیرکل صدا و سیمای استان ابراز داشت: بی تردید نقد رسانه ها برای ما بسیار سودمندتر است و رسانه ها باید تلاش کنند تا در امر ترویج و نهادینه سازی شیوه نقد صحیح بعنوان نماینده افکار عمومی همواره کوشا باشند.

دولت کردستانی افزود: متاسفانه برخی مسئولان فعالیت ضعیفی در مشارکت و تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه تر چشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دارند و این به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

وی با تاکید بر این که در حال حاضر به مدیران و رسانه های دلسوز و انقلابی نیازمندیم تصریح کرد: ترویج گفتمان انقلابی گری، تقویت حس اعتماد و امنیت میان مردم، افزایش سطح آگاهی و بصیرت، افزایش امید با تبیین وجوه امیدبخش انقلاب اسلامی و تبیین نقش مردم، تداوم و پیشبرد انقلاب از جمله مهم ترین مسائل و اهدافی است که باید همواره مورد توجه قرار داد.

مدیرکل صداوسیمای استان از جمله مهمترین برنامه های تدارک دیده شده صدا و سیمای استان را تولید مستند رادیویی تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر که پیش از این قالب تصویری آن تهیه و پخش شده بود، تهیه و تدوین مستند چهل سند، تهیه و تدارک برنامه هایی با محوریت معرفی و گرامیداشت شهدا ، مسابقات رادیویی و موشن گرافی را نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار