مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

هیچ قدرتی نمی تواند با ملتی که اهل گفت و گو و صلح است مقابله کند

زاهدان(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ آبان یک روز بسیار مهم برای ملت ایران است و در چنین روزی که مردم ما به طور طبیعی در صحنه حضور دارند و مبارزه خود را علیه استکبار نشان می دهند، استکبار جهانی خوی وحشیانه خود و دشمنی اش با ملت ایران را به دنیا نشان داده است.

کد مطلب: ۸۶۷۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هیچ قدرتی نمی تواند با ملتی که اهل گفت و گو و صلح است مقابله کند

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی صبح امروز در جریان راهپیمایی ۱3 آبان اظهار کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، دشمن و نقشه های او برای درهم کوبیدن نظام اسلامی همچنان بی تاثیرند زیرا ملت ایران شجاع تر و با بصیرت بیشتری نسبت به پیرامون خود به استکبار ستیزی ادامه می دهند.

وی ادامه داد: ملت ایران بایستی با آمادگی و هوشیاری بیشتری به مقابله با مکر و حیله های دشمن بپردازند و هر حرکتی از سوی ملت و مخصوصا نسل جوان و دانش آموزان آینده ساز که وحدت و یکپارچگی ملت ایران را نشان بدهد پیام روشن‌تری به جهانیان می‌رساند، که ایران کشوری شکست ناپذیر و یکپارچه است.

نخعی عنوان داشت: اگر دشمن مشاهده کند که در مقابل اقدامات او ملت ایران و خصوصا نسل جوان حضور پررنگ تری دارد از کرده خود پشیمان میشود و عکس این رابطه نیز وجود دارد که اگر دشمن احساس کند که در صفوف ملت ما خدشه ای ایجاد شده است او اقدامات خود را افزایش می‌دهد و فشارهای بیشتری را به ملت ایران تحمیل می کند.

وی تصریح کرد: ملتی مانند ملت بزرگ ایران که اهل منطق، گفت و گو، صلح و دوستی است را هیچ قدرتی نمی‌تواند از بین ببرد و در برابر آن ایستادگی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان ابراز کرد: امروز ملت ایران و دانش آموزان عزیز این مرز و بوم، یکپارچه و متحد به دنیا پیام بدهند که ما مراقب و هوشیار هستیم و تسایم نقشه های شوم دشمن نمی شویم چرا که ملت ایران یک ملت متمدن و اهل گفت و گو، صلح، مدارا و آرامش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار