مشکلات مسکن مهر ماهدشت بررسی شد

کرج (پانا) _ معاون امور عمرانی استانداری البرز از بررسی و تعیین تکلیف مشکلات مربوط به وضعیت حمل و نقل عمومی، انشعاب های آب، برق و ... برای واحدهای مسکن مهر ماهدشت خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۴۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات مسکن مهر ماهدشت بررسی شد

خسرو ارتقائی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بازدید میدانی که از وضعیت مسکن مهر ماهدشت داشتیم جلسه ای در راستای بررسی مشکلات مسکن مهر ماهدشت در سالن شهدای دولت برگزار شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه ظرف سه روز آینده کار شهرداری ماهدشت برای تکمیل ساختمان کلانتری به اتمام می رسد، اداره کل راه و شهرسازی مکاتبه ای با فرمانده نیروی انتظامی استان البرز برای استقرار کامل نیروها در مسکن مهر ماهدشت، بعمل آورد. ضمنا از سوی مجموعه کلانتری نواقص و کمبودها به فرمانداری کرج منعکس تا فرمانداری نسبت به تامین اعتبار و رفع مشکلات اقدام نماید.

ارتقائی گفت: همچنین مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فورا نسبت به ساماندهی ورودی مسکن مهر اقدام نموده در بودجه سال 97 نسبت به طرح دائمی موضوع اقدام شود.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی به عمل آمده با شرکت توزیع برق استان روشنایی مسیر نیز تامین می شود.
معاون استاندار گفت: اداره کل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری زمین به شهرداری ماهدشت برای نگهداری سگ های ولگرد اقدام نماید.

ارتقائی تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات مسکن مهر مقرر شد شهرداری کرج نسبت به بهینه نمودن سایت دفن پسماند حلقه دره تا شش ماه آینده اقدام نماید.

وی افزود: جهت برقراری یک خط اتوبوسرانی برای اهالی مسکن مهر ماهدشت مقرر شد موضوع در شورای ترافیک استان مطرح و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

اداره کل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری زمین به متراژ مناسب برای احداث مخزن ده هزار مترمکعبی به آبفا اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: در این راستا می بایست شهرداری ماهدشت با همکاری اداره کل راه و شهرسازی نسبت به جمع آوری آبهای سطحی شهر نیز اقدام نماید.

ارتقائی تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود مقرر شد شرکت آب منطقه ای مجوز یک حلقه چاه و یا احیای چاه های موجود جهت آبیاری فضای سبز اقدام کرده و علاوه بر این با هماهنگی و بررسی شرکتهای آبفا و آب منطقه ای نسبت به واگذاری فاضلاب به شهرداری برای احداث تصفیه خانه اقدام نمایند.

معاون استاندار گفت: برای رفاه حال شهروندان ماهدشت مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری زمین به شهرداری ماهدشت برای احداث مراکز تفریحی و پارک اقدام نمایند.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف آسانسورهای واحدهای مسکن مهر با پیمانکاران اقدام کرده و درخصوص استاندارد سازی جلسه ای با اداره کل استاندارد منعقد نماید. در ضمن آسانسورهای آماده ظرف دو هفته آتی راه اندازی و بهره برداری می شود.
معاون استاندار گفت: نمایندگان ادارات کل نوسازی مدارس و راه و شهرسازی و آموزش و پرورش استان با فرمانداری ویژه کرج صورتجلسه نمایند تا پروژه های مدارس تا شهریورماه اتمام و به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار