آموزش مهمترین سیاست اداره کل ورزش وجوانان البرز

کرج (پانا) - همایش باشگاههای بانوان و استخرهای استان البرز در کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهمترین سیاست اداره کل ورزش وجوانان البرز

این همایش باحضور غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، کولیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل، نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، اسماعیلی فر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز و مدیران باشگاههای بانوان و استخرداران استان در کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد.

در ابتدای این همایش کولیوند معاون ورزش اداره کل ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: " آموزش " مهمترین سرفصل و سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در سال 97 است که در این زمینه برنامه ریزی های جامعی را نیز صورت داده ایم.

در ادامه کیهان گلستانی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل و احمدی دبیر انجمن تغذیه استان البرز موضوعاتی را در خصوص مدیریت باشگاههای بانوان بویژه بحث تغذیه و استفاده از مکمل های ورزشی را بصورت پرسش و پاسخ مطرح کردند.

دکتر احمدی با اشاره به سرفصل های مربوط به نحوه شناسایی، کنترل و چگونگی تجویز مکمل ها، از مدیران باشگاه ها خواست تا نظارت، رفع ابهام و تلاش برای ارائه خدماتی سالم و علمی داشته باشند.

همچنین خدایاری مدرس دانشگاه مطالبی را در خصوص اهمیت دانش افزایی مدیران بخش بانوان در جذب مخاطب و راههای ارائه خدمات علمی و قانونمند در حوزه بازاریابی ورزشی بیان کرد.

اخوان کارشناس بهداشت محیط نیز در ادامه نکاتی را در رابطه با اصول آئین نامه مقررات بهداشتی استخرهای شنا مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار