رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان قم:

با جدیت تمام و نظارت دقیق از حیثت دستگاه تعلیم و تربیت دفاع خواهیم کرد

قم (پانا)- جلسه ستاد ثبت نام سال تحصیلی 98-97 با حضور محمد صفائیان رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان ، قاسم زندی دبیر ستاد ثبت نام جدید و کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد، مسئولان امور مالی و آموزش آموزش و پرورش نواحی و مناطق در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
با جدیت تمام و نظارت دقیق از حیثت دستگاه تعلیم و تربیت دفاع خواهیم کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، در این جلسه رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان قم، ضمن قرائت حدیثی از حضرت علی علیه السلام پیرامون ضرورت نظارت و ارزیابی بر مسئولین اجرایی اظهار داشت: ثبت نام نقطه آغازین پیوند دو نهاد خانه و مدرسه است و باید دغدغه اولیا در انجام فرآیند ثبت نام برطرف گردد.

وی با تأکید بر شعار بهترین مدرسه، نزدیک ترین مدرسه است گفت: مسئولین آموزشی و اجرایی در ادارات نواحی و مناطق باید به صورت یکسان به تمامی آموزشگاه های حوزه آموزشی خود نظارت و توجه داشته باشند و اسباب پیشرفت آن ها را فراهم نمایند.

صفائیان در همین زمینه افزود: امروز باید به نقطه ای برسیم تا اولیا برای یافتن مدارس کارآمد و موفق دچار سردرگمی و اشتباه نشوند و به گزاف متحمل هزینه های سرسام آور برای یافتن مدرسه نکردند.

وی با اشاره بر اینکه برخورد عوامل اجرایی ستاد ثبت نام در مدارس با اولیای دانش آموزان از اهمیت بالایی در رضایتمندی آنان برخوردار است گفت: عوامل اجرایی ستاد ثبت نام با اخلاق خوش، حضور به موقع، پاسخگویی مناسب به مراجعین و در رأس آن اجرای دقیق مفاد دستور العمل ستاد ثبت نام، می توانند رضایتمندی کامل اولیا را کسب نمایند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان قم یکی از اهداف حضور ارزیابان در ستاد های ثبت نام را تقویت نقاط قوت در مدارس دانست و گفت: سلامت تیم ارزیابی از ستاد ثبت نام باید حفظ شود به گونه ای که نظرات و رویکرد آنان نسبت به همکاران فرهنگی، رویکردی دلسوزانه و دغدغه مند باشد.

این عضو شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم ضمن تأکید بر اینکه دریافت هرگونه مبلغی مازاد بر هزینه بیمه و کتاب در هنگام ثبت نام غیر مجاز بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد، افزود: عوامل اجرایی ستاد ثبت نام موظفند اطلاعیه های مربوط به سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش قم و همچنین مبالغ دریافتی را در تابلوهای اطلاع رسانی آموزشگاه در معرض دید عمومی نصب نمایند.

وی در پایان سخنان خود از زحمات ارزشمند تمامی همکاران، علی الخصوص مدیران و معاونین مدارس استان که در ایام ثبت نام برای سال تحصیلی جدید انجام وظیفه می نمایند قدردانی کرده و خاطر نشان کرد: با نظر خداوند متعال و رعایت ضوابط و مقررات و صیانت از حقوق شهروندی از خدشه دار شدن حیثت دستگاه تعلیم و تربیت جلوگیری می نمائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار