استقبال نتانیاهو از سخنرانی وزیر خارجه آمریکا علیه ایران

تهران (پانا)‌- نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که اگر تهران حقیقتا خواهان یک برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز است حتی به یک سانتریفیورژ هم نیاز ندارد، این در حالی است که صهیونیستها تنها دارنده زرادخانه هسته‌ای در خاورمیانه هستند.

کد مطلب: ۸۲۳۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
استقبال نتانیاهو از سخنرانی وزیر خارجه آمریکا علیه ایران

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از طرح وزیرامورخارجه آمریکا علیه ایران گفت که این سیاست درستی است.

نتانیاهو در مراسم گشایش سفارت پاراگوئه در قدس گفت که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا سیاست خود را به طور اساسی نه فقط در خصوص قدس بلکه در قبال ایران نیز تغییر داده است.

وی همچنین مدعی شد: «پمپئو در سخنانش موضع قوی ترامپ در قبال ایران را تشریح کرد؛ مبنی بر اینکه تحریم‌های اقتصادی شدیدی باید علیه تهران اعمال شود، این کشور نباید غنی سازی هسته‌ای داشته باشد و به علاوه ایران باید سوریه را ترک کند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «ما براین باوریم که این سیاست درستی است. ما معتقدیم که این تنها سیاستی است که می تواند امنیت خاورمیانه را تامین کند و صلح را به منطقه‌مان بازگرداند. ما از تمامی کشورها می خواهیم تا در اینجا از رهبری آمریکا پیروی کنند چراکه ایران یک نیروی تهاجمی است.»

نتانیاهو در ادامه با تکرار ادعاهای بی اساس و نخ‌نمای خود گفت: «اگر تهران حقیقتا خواهان یک برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز است حتی به یک سانتریفیوژ هم نیاز ندارد. اگر ایرانی‌ها به دنبال یک برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز هستند، نمی بایست سوابق محرمانه خود برای ساخت سلاح هسته‌ای را پنهان کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار