بین سازمان مدارس غیردولتی و وزارت کشور؛

تفاهم‌نامه توسعه مدارس هیات امنایی در مناطق محروم امضا شد

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مشترک سه‌جانبه به‌منظور توسعه مدارس هیات امنایی در مناطق محروم ظهر امروز در سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وتویهه مشارکت‌های مردمی امضا شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه توسعه مدارس هیات امنایی در مناطق محروم امضا شد

بهنام آقاجانلو- این تفاهم‌نامه در راستای توسعه مدارس هیات امنایی در مناطق محروم به صورت سه‌جانبه بین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، قرارگاه جهادی توسعه همه‌جانبه روستا (وزارت کشور) و ‌موسسه تربیتی و آموزشی مدارس مسجدمحور به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به امضای احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و مجید بکایی قائم مقام وزیر کشور رسید.

در این مراسم احمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت نیز حضور داشت.

استفاده از ظرفیت‌های سازمان، قرارگاه و موسسه در راستای تبدیل مدارس دولتی به دولتی هیات امنایی با تاکید بر مدارس روستایی و بخش‌ها، با هدف برقراری تعامل هرچه بیشتر میان مدرسه، مسجد و خانواده و ایجاد تحول همه جانبه در مدارس هدف براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

تقویت نظام مدیریتی و اجرایی مدارس دولتی با تاکید بر روستاها، ارتقای کیفیت برنامه‌ها و خدمات آموزشی و پرورشی مدارس روستایی و توسعه مشارکت گروه‌های مردمی و تربیتی در اداره مدرسه از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار