وحیدی در جمع خبرنگاران:

مساله مرزها با دقت و تدبیر از طرف جمهوری اسلامی و طالبان حل شد

با حاکمان افغانستان تعامل داریم

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت مساله مرزها کاملا با دقت و تدبیر از طرف جمهوری اسلامی و ورود به موقع طالبان حل شد و اکنون مشکلی وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مساله مرزها با دقت و تدبیر از طرف جمهوری اسلامی و طالبان حل شد

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت امنیت مرزهای کشور در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: اوضاع کاملا آرام و امنیت در مرزهای ما برقرار است. بر اساس اشتباهی که مرزبانان افغانستانی داشتند، تیراندازی مرزی اتفاق افتاد. یک شهید داشتیم و از طرف افغانستانی‌ها تعدادی کشته شدند. مساله مرزها کاملا با دقت و تدبیر از طرف جمهوری اسلامی و ورود به موقع طالبان حل شد و اکنون مشکلی نداریم. متاسفانه در چند نوبت از این اتفاقات داشتیم. ما به مسئولین طالبان توصیه می‌کنیم که دقت کرده و مرزبانان خود را توجیه کنند تا این درگیری‌های مرزی مجددا اتفاق نیافتد.

وی در پاسخ به این سوال که گاهی وقت‌ها مقامات طالبان اظهارنظرها و موضع‌گیری‌هایی علیه ایران انجام می‌دهند، نظر شما نسبت به این اظهارنظرها چیست؟ گفت: بعضی از افراد غیرمسئول یا افرادی که در رده‌های بالا مسئولیتی ندارند حرف‌های کاملا بی‌جا و غیرمنطقی زدند که براساس گزارش‌هایی که به ما رسید، این افراد برکنار شدند. ما با حاکمان افغانستان در تعامل قرار داریم و لذا هر مشکلی داشته باشیم بر اساس گفت‌وگو حل و فصل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار