در راستای اهداف سوادآموزی صورت گرفت

تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات کل آموزش و پرورش، حفاظت محیط زیست و زندان‌ها به امضا رسید

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان عنوان کرد برای دستیابی به اهداف کلی نظام و به‌منظور بهره‌گیری ازمشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اجتماعی و در راستای اهداف سواد آموزی و تحقق اهداف آموزشی تفاهم‌نامه همکاری میان ادارات کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، حفاظت محیط زیست و زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۳۶۹۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات کل آموزش و پرورش، حفاظت محیط زیست و زندان‌ها به امضا رسید

محمد قویدل گفت: یکی از مهمترین همکاری‌های بین بخشی در حوزه آموزش بی سوادان بین اداره کل آموزش و پرورش و زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی قابل اجرا است. با توجه به ظرفیت موجود در معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1402 می توانیم تمامی بی سوادان و کم سوادان زندان ها را تحت پوشش قرار داده و نسبت به آموزش آنها اقدام کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به چالش های پیش رو در آموزش مددجویان تحت پوشش زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی این اداره کل می تواند تمام ظرفیت خود در حوزه آموزش نظری و هنرستانی را جهت تحقق اهداف آموزشی به کار ببندد.

قویدل ادامه داد: امروزه محیط زیست یکی از پایه های اصلی آموزش در جامعه است که بر اساس سند چشم انداز آموزش و پرورش حتی در کتب درسی دوره متوسطه دوم نیز دیده شده است. در این راستا با توجه به تغییر نگرش آموزشی جهت دوره اول متوسطه می توان با تولید محتوای آموزشی بومی اقدام کرد.

وی از بسته‌های آموزشی در دوره متوسطه اول در قالب زیست بوم و تولید محتوا توسط ادراه کل محیط زیست خبر داد. در عین حال این محتواها می تواند بستر مناسبی برای ارتقاء سواد محیط زیست باشد.

قویدل اظهار امیدواری کرد: امضای این تفاهم‌نامه ها و همکاری با ادارات کل حفاظت محیط زیست و زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی زمینه‌ساز اتفاقات خوب در حوزه آموزش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار