برگزاری نشست آشنایی با مضامین اسناد لانه جاسوسی

تهران (پانا) - در راستای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری «نشست آشنایی با مضامین اسناد لانه جاسوسی» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست آشنایی با مضامین اسناد لانه جاسوسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در راستای پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در یازدهم آبان ماه 1401 به منظور افزایش سطح آگاهی‌های ملت شریف ایران در خصوص خیانت‌های صورت‌گرفته توسط آمریکا در ایران، ویژه‌نامه «راز سفارت» را منتشر کرده است.

معلمان، دانشجویان، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار تولیدی خود در قالب‌های عکس و تصویر، فیلم، داستان، شعر و سرود با محوریت محتوای اسناد لانه جاسوسی در رویداد «راز سفارت» شرکت کنند. آثار برگزیده مورد تقدیر قرار گرفته و در ویژه‌نامه «راز سفارت» منتشر خواهند شد.

همچنین به منظور آشنایی با مضامین اسناد و نحوه انتشار محتوای آن، نشست‌های آموزشی و مهارتی توسط گروه رشد، برنامه‌ریزی شده است. اولین نشست آموزشی با موضوع «آشنایی با مضامین اسناد لانه جاسوسی»، روز چهارشنبه 30 فروردین‌ماه از ساعت 14 الی 17 با ارائه سیدمحمدامیر احمدی طباطبایی، پژوهشگر تاریخ معاصر برگزار می‌شود.

محورهای این نشست عبارت است از:

تاریخچه لانه جاسوسی در ایران

آشنایی با محتوای اسناد لانه جاسوسی

ایده‌پردازی برای انتشار محتوای اسناد

حضور در این نشست‌ها برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.roshd.ir/laneh و کانال راز سفارت در پیامرسان‌های داخلی و همچنین برنامه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار