رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

پیگیری جدی برای پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری جدی موضوع پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری جدی برای پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان

طی چند روز اخیر، اظهاراتی در برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تصمیم دولت برای عدم پرداخت معوقات رتبه‌بندی مطرح و دست به دست شد که روز گذشته معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اخبار منتشرشده در این باره را تکذیب و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «شایعات منتشرشده در فضای مجازی درباره اتخاذ تصمیم برای عدم پرداخت معوقات رتبه‌بندی به‌جد تکذیب می‌شود. همچنین گزارش‌های خبری منتشرشده در فضای رسانه‌ای و خبری از سوی معاون وزیر، پیرامون میزان تخصیص و زمان پرداخت اعتبارات حق‌التدریس و اخباری پیرامون نبود اعتبارات خزانه‌داری نیز از سوی این معاونت تکذیب می‌شود. اخبار رسمی صرفا از درگاه رسمی وزارت آموزش و پرورش انتشار می‌یابد. بدیهی است جعل اخبار مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.»

مصطفی بابایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.

وی افزود: یک جلسه نیز با حضور معاونین دستگاه‌های مرتبط برگزار شده و موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است.

بابایی با تاکید بر اینکه به رغم انتشار برخی شایعات، جای نگرانی در این باره وجود ندارد و به زودی نتایج را اعلام خواهیم کرد گفت: نتایج خوبی حاصل شده است و به محض جمع‌بندی، جزئیات را به فرهنگیان اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار