دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در مراغه

تبریز (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در مراغه

سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، خانه باغ ها موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنّی و تحقیقات پلیسی بی وقفه شبانه روزی، موفق به شناسایی و دستگیری ۹ سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ فارسی افزود: متهمان در بازجویی های صورت گرفته تاکنون به ۳۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و اماکن خصوصی و دولتی و خانه باغ ها اعتراف و از مخفیگاه آنها تعداد ۱۵۰ قلم اموال مسروقه شامل انواع دژبر، انواع سنگ فریز و دریل، انواع موتور برق، انواع کپسول گاز، انواع کابل، انواع ابزارآلات صنعتی و کشاورزی به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد ریال کشف شد.

وی ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آنان خواست پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

وی همچنین به اینگونه افراد توصیه کرد از قراردادن اموال و وسایل با ارزش در مواقعی که از خانه باغ ها استفاده نمی کنند خودداری کرده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین های مداربسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار