ایستگاه‌های فرهنگ آموزش و پرورش؛ میزبان مهمانان نوروزی در ساحل بوشهر

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همزمان با تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان ۲ ایستگاه فرهنگ با محوریت دانش آموزان و با هدف اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری و قرآنی در ساحل بوشهر بر پا شده است .

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه‌های فرهنگ آموزش و پرورش؛ میزبان مهمانان نوروزی در ساحل بوشهر

محمود حقدوست در گفتگو با پانا اظهار کرد : جشن‌های نوروزانه ایستگاه‌های فرهنگ در همه روزهای تعطیلات نوروز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در ساحل بوشهر برگزار می‌شود.

حقدوست با بیان اینکه فعالیت این ایستگاه‌ها از ۲۸ اسفند شروع شده و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد، گفت : ایستگاه‌های فرهنگ در کنار المان بوشهر و بوستان صدف و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ایجاد شده‌اند.

حقدوست ادامه داد: در حاشیه جشن‌های نوروزانه، کرسی‌های تلاوت قرآن، نمایشگاه و فروشگاه حجاب و عفاف، غرفه‌های کودک و نوجوان و غرفه‌های فرهنگی و هنری برپا شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری بازی‌های بومی و محلی با هدف حفاظت از آیین‌ها و فرهنگ بومی، بخش دیگری از برنامه‌های ایستگاه فرهنگ است.

حقدوست در پایان تاکید کرد: استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های دانش‌آموزی در برگزاری برنامه‌ها، مهمترین ویژگی و رویکرد ایستگاه‌های فرهنگ است.

خبرنگار: سارینا صحرا گرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار