مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

تکریم فرهنگیان در ایام نوروز مورد توجه قرار گیرد

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه این استان از لحاظ شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی مقصد مسافران و گردشگران زیادی است‌، گفت نگاه به ستاد اسکان، خدماتی و رفاهی است و هیچ گونه نگاه درآمدی وجود ندارد و اعتقاد بر این است که فرهنگیان باید تکریم شوند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تکریم فرهنگیان در ایام نوروز مورد توجه قرار گیرد

علی موحدی در جلسه شورای معاونان اداره کل که با محوریت اسکان مهمانان نوروزی برگزار شد، با اشاره به اینکه در راستای حقوق شهروندی پایگاه‌های اسکان باید ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: تعداد ۳۰۰ مدرسه با ۲ هزار ۲۲۵ کلاس درس آماده شده است و ۸۰ مدرسه با ۵۰۰ کلاس درس نیز در محل ذخیره قرار دارد تا در شرایط نیاز، به مسافران خدمات ارائه شود.

موحدی گفت: تکریم فرهنگیان باید در راس امور باشد و امنیت مدارس از حیث آتش سوزی، مصرف آب، تجهیزات، بهداشت فردی و محیط اهمیت بالایی دارد و نظارت ها باید با جدیت صورت بگیرد.

موحدی اضافه کرد: برای اولین بار اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان بوشهر در دو نقطه از ساحل، در ایام نوروز فعالیت فرهنگی انجام خواهند داد.

وی عنوان کرد: دولت و وزیر آموزش و پرورش با شجاعت لایحه رتبه بندی را به قانون تبدیل کرد، بنابراین هر کاری در اجرا ضعف‌های خود را نشان می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان فرهنگیان حق اعتراض دارند، گفت: مجموعه وزارت آموزش و پرورش به دنبال حل این موضوع است و ما نیز در جبهه مخالف هیچ معلمی قرار نداریم بلکه در کنار یکدیگر هستیم و خود را موظف به پیگیری مشکلات فرهنگیان می دانیم.

آموزش و پرورش باید با یک برنامه هدفمند و منسجم حرکت کند تا رشد صورت بگیرد و نظام تعلیم و تربیت به معلمان با انگیزه و پرتلاش نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار