به مناسبت روز ملی فناوری فضایی انجام شد

برگزاری اردوی علمی -پژوهشی 400 دانش‌آموز پژوهشسرای ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان (پانا) - با حضور 400 دانش‌آموز از 9 مدرسه ناحیه یک بندرعباس و به مناسبت روز ملی فناوری فضایی، اردوی علمی -پژوهشی اعضای پژوهشسرای شهید اصغر قاسمی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی علمی -پژوهشی 400 دانش‌آموز پژوهشسرای ناحیه یک بندرعباس

در روز ملی فناوری فضایی و به همت پژوهش سرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی ناحیه یک بندرعباس و با همکاری ستاد فرماندهی گروه پنجم پدافند هوایی سلمان واقع در استان هرمزگان، اردوی یک روزه علمی -پژوهشی در محل اردوگاه دانش آموزی سلمان فارسی سرخون برگزار شد.

در این اردوی علمی و پژوهشی بیش از ۴۰۰ دانش آموز دوره های اول و دوم متوسطه عضو پژوهشسرا از 9 مدرسه تیزهوشان فرزانگان، نمونه دولتی رشد، نمونه دولتی آیت الله خامنه ای، نمونه دولتی خواجه نصیر، شهید چمران، فرهنگ، غیردولتی شجره طیبه دخترانه و پسرانه و غیردولتی همت حضور داشتند.

دانش آموزان در این اردوی علمی و پژوهشی، از سامانه های موشکی، راداری و پدافندی هوافضای سپاه و کارگاه های نمایش اقتدار و آموزش هوش مصنوعی و کاربردهای آن، بازدید کردند.

لازم به ذکر است که این اردو با حضور حسن خدامی معاون آموزش متوسطه اداره کل، مسلم بازیار نسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، حمید حاجی زاده معاون آموزش متوسطه این ناحیه و با برنامه ریزی و پیگیری مریم محرمخانی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی و مهسا محسنی دبیر انجمن علمی پژوهشی هوافضا و دریا این پژوهشسرا به انجام رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار