جلسه کارگاه توانمندسازی و ارتقای حرفه‌ای مربیان پرورشی جدیدالورود در قزوین

قزوین(پانا)-سومین جلسه کارگاه توانمندسازی و ارتقای حرفه‌ای"مشق مربی"ویژه مربیان پرورشی جدیدالورود با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین درسالن اجتماعات شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگاه توانمندسازی و ارتقای حرفه‌ای مربیان پرورشی جدیدالورود در قزوین

جلسه کارگاه توانمندسازی و ارتقای حرفه ای"مشق مربی"ویژه مربیان پرورشی جدیدالورود باحضور حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین، حقایق پور رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی باهمکاری گروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی، مربیان پرورشی جدیدالورود در سالن اجتماعات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) از مربیان خواست بر اساس دین عمل کنند و متواضع باشند.

وی تصریح کرد: خط کش نگاه مربیگری، خط کش تقوا و دین است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده ضمن تاکید بر مطالعه کتاب "صعود چهل ساله" افزود: اگر می خواهید دانش آموز با ناهنجاری رفتاری را، جذب نمایید تواضع داشته باشید.

حقایق پور رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به راه های کنترل خشم اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت این موضوع در تربیت دانش‌آموزان از مربیان پرورشی خواست با برگزاری کارگاه و کلاس های آموزشی برای دانش آموزان، آنها را در این مورد آگاه کنند.

قنبری سرگروه پرورشی استان مبحث کاربرد هنر در کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی را تدریس کرد.

وی با اشاره به اهمیت هنر در تربیت، به تبین وظایف مربی پرورشی پرداخت.

قنبری افزود: مربی پرورشی وظیفه دارد زمینه های تربیت نگاه ،هنر خوب دیدن و گزینش درست و مناسب را در آنها تقویت کند.

وی به تاثیر هنرهای مختلف در تربیت اشاره نمود و از مربیان پرورشی خواست تا توانایی های خود را در زمینه هنری بالا برده و از این ابزار ارزشمند در راستای اهداف تربیتی استفاده کنند‌‌.

اسماعیلی کارشناس مشاوره استان در حوزه مهارت کنترل خشم و تاب آوری مطالبی را بیان کرد و سپس به لزوم آموزش مهارت های ده گانه زندگی در مدارس پرداخت و مهارت کنترل خشم و حالت هایی که برای یک فرد هنگام خشم بروز می کند را تشریح کرد.

وی با اشاره به رهنمودهای دینی در مورد کنترل خشم تصریح کرد: اولین گام در کنترل خشم خود بازنگری می باشد که به نشانه جسمانی، هیجانی، رفتاری و شناختی باید توجه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار