اولین کاروان دانش‌آموزان زیارت اولی از هرمزگان راهی مشهد مقدس شد

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت اولین کاروان دانش‌آموزان زیارت اولی متشکل از 223 نفر به مشهد مقدس اعزام شد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین کاروان دانش‌آموزان زیارت اولی از هرمزگان راهی مشهد مقدس شد

محمد قویدل در این خصوص اظهار کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده از سوی همکاران ما در حوزه معاونت پرورشی فرهنگی اداره کل، ۲۲۳ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه به همت حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و سازمان دانش آموزی استان به زیارت مرقد مطهر امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام مشرف می شوند.

قویدل افزود: با تلاش صورت پذیرفته مقدمات اردوی زیارتی این دانش آموزان انجام شد و امروز شاهد اعزام اولین گروه دانش آموزان دختر زیارت اولی به مشهد مقدس هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: از این تعداد دانش آموز ۱۱۳ نفر دانش آموزان دختر و ۱۱۰ نفر دانش آموزان پسر هستند که به اتفاق مربیان خود حرم مطهر امام رضا علیه السلام را برای اولین بار زیارت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: چندی پیش نیز شاهد افتتاحیه اردوی کاروان راهیان نور ویژه دانش آموزان استان هرمزگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس بودیم که امیدواریم این برنامه های فرهنگی موجب بصیرت افزایی در دانش آموزان عزیز شود و با سلامت و خاطره ای خوش از این اردوها بازگردند.

در این اردوها از تاریخ 21 بهمن ماه تا 15 خرداد ماه حدود 223 نفر از دانش آموزان زیارت اولی استان هرمزگان در راستای تقویت دین و باورهای اسلامی و آشنایی با زندگی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ائمه اطهار به مشهد مقدس اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار