مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد:

هرمزگان قطب جدید فوتسال دانش آموزی کشور

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت با قهرمانی فوتسال دانش‌آموزی استان، هرمزگان خود را به عنوان قطب جدیدی در فوتسال کشور معرفی کرده است و این مهم با ارتقا زیرساخت‌های ورزش همپوشانی دارد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هرمزگان قطب جدید فوتسال دانش آموزی کشور

محمد قویدل در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر، اظهار کرد: استان هرمزگان تاکنون در مقطع دانش آموزی رویدادی در این سطح و حجم نداشته است و از حس اعتماد وزارت آموزش و پرورش به توانمندی استان هرمزگان برای میزبانی دو هزار دانش آموز و عوامل همراه، تشکر و سپاسگزاری می کنم.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و مسئولیت پذیری و دلسوزی اعضای ستاد و کمیته های 15 گانه برگزاری مسابقات، این اتفاق مهم مطابق نظر ناظران وزارتی به خوبی و مطلوب برگزار شده است.

به گفته قویدل، فوتسال دانش آموزان پسر هرمزگان برای اولین بار در کشور توانست به مقام نخست کشور برسد و استان را به عنوان قطب جدید فوتسال در کشور معرفی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: در کنار آماده سازی برای میزبانی مطلوب با بهره گیری از تمام ظرفیت آموزش و پرورش و دستگاه‌های برون سازمانی، آماده سازی 8 تیم دختر و پسر در رشته های بسکتبال، والیبال، دو ومیدانی و فوتبال پسران را دنبال کرده ایم که همزمانی این رویدادها فعالیتی بسی سنگین است که نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

قویدل با بیان اینکه میانگین فضاهای ورزشی کشور به ازای هر دانش آموز 40صدم مترمربع است، اظهار کرد: در سال 1400 سرانه فضاهای ورزش دانش آموزی هرمزگان 34 صدم متربع به ازای هر دانش آموز بود که این آمار در سال 1401 به 43 صدم مترمربع رسید که سه صدم مترمربع بالاتر از میانگین کشور است.

مقام عالی مسابقات گفت: توسعه ورزش قهرمانی و گسترش زیرساخت‌های ورزشی از اولویت‌های اصلی حوزه ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار