گام بلند فوتسال دانش‌آموزی هرمزگان در بازی اول برای صعود از گروه

هرمزگان (پانا) - تیم فوتسال هرمزگان در گام نخست توانست با نتیجه 5 بر 2 از تیم خوب خوزستان عبور کند و نام خود را در جزو مدعیان صعود از گروهc مسابقات قرار دهد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
گام بلند فوتسال دانش‌آموزی هرمزگان در بازی اول برای صعود از گروه

27 تیم در رشته فوتسال و 28 تیم در رشته دو و میدانی مسابقات قهرمانی مدارس کشور یادواره شهدای دانش آموزی مدارس زینبیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموزی استان هرمزگان اعلام آمادگی کردند.

27 تیم فوتسال در قالب 6 گروه چهار تیمه و یک گروه سه تیمه قرعه کشی شدند که تیم های مدعی هرمزگان، اصفهان، خوزستان و آذربایجان غربی در گروه cاین مسابقات برای صعود کاری بس سخت و نفس گیر در پیش رو دارند.

تیم هرمزگان در گام نخست توانست تیم خوب خوزستان را با نتیجه 5 بر 2 با شکست بدرقه کند و گام بلندی را برای صعود به مرحله بعد بردارد و دیدار دو تیم اصفهان و آذربایجان غربی نیز به تساوی رسید تا هرمزگان با سه امتیاز در صدر گروه خود قرار گیرد.

در گروه A مسابقات، تیم البرز در تقابل با تیم فوتسال کردستان با یک گل به پیروزی رسید و استان خراسان جنوبی نیز با همین نتیجه از سد تیم استان قم گذشت.

رقابت در گروه D مسابقات نیز جذاب دنبال شد و تیم کهگیلوئیه و بویراحمد توانست با نتیجه 2 بر یک مقابل فارس به پیروزی برسد و دیدار دو تیم گلستان و آذربایجان شرقی نیز با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

با آغاز دیدار دو تیم فوتسال یزد و کرمانشاه، بازی های گروه F نیز پیگیری شد و تیم دانش آموزی استان یزد توانست با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و دیدار شهرستانهای تهران و تیم لرستان نیز با نتیجه دو بر صفر به نفع شهرستانهای تهران به پایان رسید.

در گروه B مسابقات نیز تیم اردبیل با نتیجه 2 بر یک از سد تیم مرکزی گذشت و تیم قزوین نیز با یک گل تیم چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت.

دیدار تیم های سیستان و بلوچستان و کرمان از گروه E مسابقات نیز بدون گل به اتمام رسید و دیدار پرگل تیم های بوشهر و خراسان رضوی نیز با نتیجه 3 بر3 به پایان رسید.

در گروه G مسابقات نیز تیم تهران به مصاف تیم زنجان رفت که تیم تهران با نتیجه 3 بر2 توانست تیم زنجان را شکست دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار