برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(ره)

قزوین(پانا)- صبح روز دوشنبه دوازدهم دی ماه مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر مسئولان در محل سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(ره)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومیآموزش وپرورش قزوین؛ صبح روز دوشنبه دوازدهم دی ماه مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، علی قاسمی کارشناس سیاسی و اقتصادی و مشاور وزیر جهادکشاورزی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و مسئولین استانی و جمعی از فرهنگیان در محل سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش با ادای احترام به مقام والای سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی حقیقتا بعنوان یک سرباز در کنار مقام معظم رهبری انجام وظیفه کرد.

وی درباره ویژگی های سردار به نقل از مقام معظم رهبری گفت: از خصوصیات بارز سردار، شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، هوش سرشار پیش قدم، بودن در کارهای بر زمین مانده، اخلاص عمل و از همه مهمتر ولایت پذیری بود.

وی در ادامه اظهار داشت: از دیگر ویژگی های این مرد بزرگ این بود که برای خود چیزی نخواست، بحث قومیت گرایی برای او مطرح نبود و به دنبال منافع همه ملت های مسلمان بود.

فرمانده‌ای بود که مسئولیت خود را در اتاق فرماندهی محصور نکرده بود و به معنای واقعی یک انقلابی عمل گرا بود.

او یک الگوی تمام عیار بود برای مسئولین بود و ما باید باور داشته باشیم که می شود سردار سلیمانی ها تربیت کرد.

سکاندار تعلیم و تربیت استان در پایان گفت: از زحمات معلمان عزیز تشکر می کنم که در تمام مراسمات استانی فعال‌ترین و کنش گرترین افراد جامعه هستند و طی روزهای گذشته نیز با حضور پررنگ خود در مراسم نهم دی‌ماه و تشییع پیکر پاک شهدا حماسه آفرینی کردند.

در پایان از دانش آموزان منتخب در جشنواره" عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی" در این همایش تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار