مجلات رشد رنگ‌ و‌ بوی حاج قاسم گرفت

تهران (پانا) - مجلات ‌‌بزرگسال رشد در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ‌با مطالبی متفاوت تقدیم نگاه خوانندگان شد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مجلات رشد رنگ‌ و‌ بوی حاج قاسم گرفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ‌در بخش بزرگسالان؛ «رشد آموزش ابتدایی» ‌تصویری از حاج قاسم در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «رفیق خوشبخت ما» را منتشر کرده و به همین مناسبت به معرفی کتاب «عمو قاسم» پرداخته است. کتاب «عمو قاسم» توسط محمدعلی باقری نگاشته شده که در آن، نویسنده 20 داستان را انتخاب کرده و با هر داستان سعی دارد یک زاویه از شخصیت حاج قاسم سلیمانی را معرفی کند.

«رشد مدیریت مدرسه» همزمانی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) را در جلد این شماره خود به تصویر کشیده است. رشد مدیریت مدرسه در این شماره مطلبی خواندنی را تحت عنوان «قاسم کلاس من» در گفت‌و‌گو با عبدالرضا تشکری جهرمی معلم کلاس اول شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر کرده است.

در این گفت‌وگو معلم حاج قاسم از ارتباط خود با ایشان خاطراتی را بیان می‌کند و دانش‌آموزی حاج قاسم را برای مخاطبان توصیف می‌کند، از چشمان نافذ این شهید بزرگوار تا اندام نحیف و لباس اندک وی، از کفش لاستیکی سیاه وی که پاره و ترمیم شده بود تا تلاش و جدیتش در یادگیری. «رشد معلم» اما در سرمقاله‌ای با عنوان «معلمی از جنس بصیرت» به قلم لیلا میرزایی به بیان ویژگی‌های شخصیتی ‌حضرت زهرا و شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته و توصیه‌هایی را در همین راستا خطاب به مربیان تعلیم و تربیت بیان کرده است.

این مجلات به صورت ماهنامه و فصل‌نامه در دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شده و برای مدارس کل کشور و مشترکین آن ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار