در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان فارس صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش فارس و نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان

تهران (پانا) - باحضور وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش استان فارس، تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش فارس و سیزده نهاد و دستگاه اجرایی استان امضا شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش فارس و نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان

یکصدو چهل و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس که با حضور یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش و جمعی از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل آموزش و پرورش فارس با تعدادی از نهاد ها و دستگاه های اجرایی استان در حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

این تفاهم نامه ها مابین دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، صنعت معدن و تجارت، سازمان بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، حوزه هنری، کمیته امداد امام خمینی، موسسه قرآنی بیت الاحزان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان ثبت اسناد و املاک ، ورزش و جوانان و نهاد کتابخانه های عمومی، امضا شد.

محمدخلیل عسکری؛ مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: این تفاهم نامه ها به منظور استفاده از ظرفیت دستگاهها و نهادهای اجرایی در کمک به مجموعه تعلیم و تربیت استان و افزایش همکاری های بین بخشی تنظیم و انعقاد شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پایان جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اهدای لوح تقدیر از حمایت و همکاری های دکتر ایمانیه؛ استاندار فارس از مجموعه آموزش و پرورش استان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار