دلیل خداحافظی احسان علیخانی از «ماه عسل» مشخص شد

تهران (پانا) - احسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به انصرافش از تولید برنامه «ماه عسل» نوشت، پنج سال است که از «ماه عسل» استعفا داده‌ است و خوشحال است برنامه‌هایی چون جوکر و عصر جدید را در کارنامه کاری‌اش دارد و تهیه‌کننده چنین برنامه‌هایی است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دلیل خداحافظی احسان علیخانی  از «ماه عسل» مشخص شد

احسان علیخانی با اشاره به ساخت برنامه ماه عسل در صفحه اینستاگرامش توضیح داد: سال‌ها ماه رمضان، ماه عسل ساختم، ولی پنج سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم. دلایل حرفه‌ای‌اش زیاد است که طرحش بماند برای روزگاری. ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهنشان از من ساخته بودند و توقع غیرمنطقی که از من داشتند که خیلی برایم آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوانه بازی‌هایم را انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل، و چون دیدم قرار است یک بار عمر کنم، دیوانه بازی‌هایم را انتخاب کردم.

وی افزود: من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارند که تو را در زندگی شخصی‌ات، دقیق شبیه تِم و جنس کاری که می‌سازی ارزیابی کنند و با همان متر همیشه تو را اندازه بگیرند، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی‌ات، یعنی گذشته‌ات، دردهایت، رنج هایت، آرزوهایت، اختلال‌ها، مرض‌هایی که داری، حسرت‌هایی که می‌خوری و تمام آزمون و خطاهایت و… سن که بالاتر می‌‌رود، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط.

علیخانی تاکید کرد: ماه عسل دانشگاه عجیبی برایم بود که من را از یک پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ التحصیل.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار