متولدان کدوم ماه بیشتر پول خرج می‌کنند؟

تهران (پانا) - مهارت پول خرج کردن یا مدیریت پول برای زندگی امری ضروری است که این استعداد در متولدان برخی ماه‌ها بسیار دیده می‌شود. شما متولد چه ماهی هستید؟

کد مطلب: ۱۲۵۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
متولدان کدوم ماه بیشتر پول خرج می‌کنند؟

مدیریت پول در زندگی یک امر بسیار مهم است و همین تعیین می‌ کند که شما تا چه حد بتوانید به موفقیت های بزرگ برسید. افرادی هستند که در این باره استعداد بیشتری دارند و می توانند پول بیشتری پس انداز کنند و احتمالاً می بینید که بعد از چند وقت به موفقیت زیادی رسیده اند. در این قسمت از نمناک قصد داریم به ترتیب به شما معرفی کنیم که افراد کدام ماه مدیریت مالی بهتری نسبت به بقیه دارند و احتمال موفقیت مالی‌شان بیشتر است.

دی

دی ماهی ها نه تنها به همه چیز فکر می کنند، بلکه در مورد مدیریت مالی هم استعداد بالایی دارند. آن ها می‌ دانند که برای چه چیزهایی باید پول خود را خرج کنند. نیازی نیست که شما؛ آن ها را به پس انداز کردن وادار کنید، زیرا خودشان از قبل این کار را انجام داده اند. آن ها معمولاً مدیریت بسیار عالی در مورد اموال خود دارند و همیشه با برنامه ریزی پیش می روند.

آبان

حتی اگر به آبان ماهی ها مقدار بسیار کم هم پول بدهید، آن را پس انداز می‌ کنند. آبان ماهی ها ذاتا مدیر زاده شده اند و در مدیریت پول هم بی‌ نظیر هستند و می‌ دانند که باید چگونه خرج های خود را داشته باشند و از طرفی پس انداز هم کنند.

شهریور

شهریور ماهی ها خیلی به فکر موفقیت مالی هستند. شاید به اندازه آبان یا دی مدیریت عالی ای نداشته باشند اما از لحاظ مدیریت پول وضعیت خوبی دارند. آن‌ها خیلی به دنبال خرج زیاد نیستند‌ و می‌ دانند که پول به سختی به دست می آید و در نتیجه به راحتی آن را از دست نمی دهند. معمولاً تمایل زیادی برای خریدن چیزهای با ارزش دارند و می‌ دانند که پول خود را صرف چه چیز هایی کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها افراد خلاقی هستند. توانایی پذیرش چیز های مختلف را به همان گونه که هست دارند. مهمتر از همه این که توان مدیریت پول در آن ها می‌‌تواند عامل اصلی موفقیت‌شان باشد. آن ها می‌ دانند که چگونه باید صرفه‌جویی کنند و چگونه برای پولی که دارند؛ برنامه‌ ریزی کنند و معمولاً برنامه‌ ریزی هایشان نیز با موفقیت روبرو می‌ شود.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی‌ها جزء افرادی هستند که رضایت و راحتی خودشان را اولویت قرار می‌ دهند. مانند دی ماهی ها مدیریت خوبی دارند اما شاید نفر اول این لیست نباشند اما به هر حال اهدافی در زندگی دارند که بابت آن ها می‌ توانند تا حد زیادی پول پس انداز کنند و مدیریت آن را در دست بگیرند.

فروردین

فروردین ماهی ها همیشه دوست دارند که یک برنده باشند. آن ها از هر لحاظ مدیریت خوبی دارند. در مورد مدیریت مالی هم جزء افراد نسبتاً خوب هستند. از چیزی نمی‌ ترسند و اولویت های زندگی را مشخص می‌ کنند و به دنبال اعتقاد خودشان هستند اما در این بین در پس انداز هم خوب عمل می کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها افراد خیلی بخشنده ای هستند. همیشه دوست دارند به دیگران کمک کنند.‌ اهداف بلند و بالایی در ذهنشان دارند و در مدیریت پول هم خوب عمل می کنند اما شاید خیلی متخصص نباشند اما به هر حال جزء افرادی نیستند که بخواهند پول خود را به یکباره به باد بدهند.

مرداد

مرداد ماهی ها معمولا می‌ توانند مدیریت آنچه که دارند را در دست بگیرند اما گاهی اوقات به خاطر این که دوست دارند جلب توجه کنند، کارها و خرج های بی‌خود می کنند. به طور کل تقریباً در مورد مدیریت پول تخصصی عمل نمی کنند.

خرداد

خرداد ماهی ها خیلی به زمان حال اهمیت می دهند و دوست دارند در لحظه، حال خوبی داشته باشند. آن ها مدام ایده‌‌ ها و باور های خود را تغییر می دهند. کمی هم از لحاظ پایداری ذهنی و ثبات فکری ضعیف هستند و خیلی به آینده فکر نمی کنند و در نتیجه شاید از لحاظ مدیریت مالی ضعیف باشند.

مهر

مهر ماهی ها افراد منطقی هستند و می دانند که دقیقاً از زندگی چه می‌ خواهند و همیشه شفاف عمل می کنند. آن ها می دانند که چگونه باید پول در بیاورند اما در پول و سرمایه ای که دارند؛ خیلی متبحرانه عمل و خرج نمی کنند و شاید خودشان را ورشکست کنند.

تیر

تیر ماهی ها معمولاً پول پس انداز می کنند اما پس انداز خود را به یکباره برای چیز هایی خرج می‌ کنند که اصلا لازم و ضروری نیست و در نتیجه در مدیریت پول کمی ضعیف می باشند و در عین حال که دوست دارند مدیران خوبی در حوزه مالی باشند، اما خیلی هم از آن سربلند بیرون نمی‌ آیند.

آذر

آذر ماهی ها آخرین رتبه را در این مورد دارند. آن ها همیشه از انرژی بالای خود استفاده می‌ کنند، به دنبال کسب ثروت هستند، همیشه به شما انگیزه می دهند زیرا خودشان هم سرشار از انگیزه می باشند اما فقط دوست دارند که پول خود را اضافه کنند و برای مدیریت آن پول؛ خیلی برنامه‌ ریزی ندارند و همین باعث می‌ شود که خیلی موفقیت چشم گیری نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار