بازدید معاون سیما از سریال نوروزی شبکه دو

تهران (پانا) - معاون سیما به همراه مدیران شبکه دو سیما از پشت صحنه سریال نوروزی «خداداد» این شبکه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سیما از سریال نوروزی شبکه دو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه‌آبادی، معاون سیما همراه با محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، حمیدرضا دیبائی قائم مقام شبکه، بهرنگ ملک محمدی مدیر فیلم و سریال شبکه و مرتضی طاهری سرپرست اداری مالی معاونت سیما و حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی سیما از پشت صحنه سریال نوروزی این شبکه بازدید کردند.

در این بازدید علی غفاری کارگردان مجموعه تلویزیونی «خداداد» گزارشی از روند تولید سریال ؛ ارائه کرد.

معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال نوروزی «خداداد» گفت: برنامه هایی که برای نوروز امسال تدارک دیده شده، مجموعه ای است از کارهای متفاوت که وجه طنز و سرگرمی آن، یکی از وجوه غالب این برنامه ها خواهد بود.

شاه‌آبادی گفت: با همت همکاران شبکه دو و مجموعه حوزه گروه فیلم و سریال این شبکه، به تازگی سریالی با عنوان «خداداد» به کارگردانی علی غفاری کلید خورده که اثری شیرین و طنز است و امیدواریم بینندگان و همراهان همیشگی تلویزیون از تماشای آن لذت ببرند.

وی افزود: «خداداد» با توجه به موضوعی که دارد یک همذات پنداری خوبی با مخاطبان برقرار می کند. این سریال کشمکش های زندگی های اقشار متفاوت را نشان می دهد.

معاون سیما خاطرنشان کرد: حال و هوای این سریال متناسب با ایام نوروز است و پیام محتوایی ارزشمندی را در مقوله امانتداری، صداقت، حس نوع دوستی و رزق حلال دارد و مجموعا یک سریال ایرانی با طبع گرم خانواده های ایرانی است که به نظر می‌رسد اوقات خوش و دلنشینی را برای مخاطبان فراهم کند.

دکتر شاه آبادی ادامه داد : «خداداد» از شمار قابل توجهی از بازیگران خوب بهره برده و بیش از ۵۰ لوکیشن هم برای این سریال در نظر گرفته شده و به لحاظ فضای داخلی و بیرونی از تنوع مطلوبی برخوردار است که می تواند برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

دکتر شاه آبادی در پایان خاطرنشان کرد: این سریال از سوژه ای برخوردار است که می تواند توقعات اجتماعی قشرهایی مختلف را برآورده کند و گره های داستانی خوبی در این کار دیده شده و مطایبه و طنزهای شیرینی در آن وجود دارد و با توجه چالش هایی که در فیلمنامه وجود دارد می تواند همچون قلابی ذهن مخاطب را همراه کند.

معاون سیما ادامه داد: مجموعه دست اندرکاران این سریال همه با جدیت و تلاش در حال تصویربرداری و ضبط هستند و کار از سرعت بالایی برخوردار است که انشالله برای پخش نوروزی آماده خواهد شد.

سکانسی از این سریال هم در حضور معاون سیما ضبط شد.

علی غفاری کارگردان سریال نوروزی شبکه دوسیما در حاشیه بازدید معاون سیما از پشت صحنه این سریال گفت: تمام تلاش عوامل این مجموعه این است که در زمان مناسب و با بهترین کیفیت، سریال را برای پخش نوروزی آماده کنند .

وی ادامه داد: این سریال در ۱۳ قسمت تهیه و تولید می شود و داستان آن در مورد مشکلات مالی و روزمره گی افرادی است که تلاش برای به دست آوردن خرج و مخارج زندگی دارند که این سریال در قالب طنز این مشکلات را بیان می کند.

غفاری خاطرنشان کرد: گروه خیلی خوبی داریم و از حدود ۱۰ -۱۲ روز پیش که تصویربرداری مجموعه «خداداد» شروع شده حدود یک پنجم کار انجام شده و هم زمان هم مراحل فنی کار هم انجام می شود.

وی افزود: در این سریال، داستانی نجیب و شریفی را با رگه های طنز روایت می‌کنیم و تمام تلاشمان این است که لبخند به لب تماشگران بیاید.

کارگردان این سریال با اشاره به ۵۰ لوکیشنی که برای «خداداد» در نظر گرفته شده، تصریح کرد: تنوع و تعدد فضای داخلی و خارجی مکان های فیلمبرداری بر جذابیت کار تاثیر می گذارد و قرار است حدود ۸۰ درصد از سریال در تهران و ۲۰ درصد در خارج از تهران فیلمبرداری شود.

در این سریال رضا ناجی که نقش خداداد را بازی می کنند، پیام دهکردی، سوسن پرور، علی صبوری، سیاوش طهمورث، سارا باقری و تعداد زیادی از بازیگران توانا همکاری می کنند و آرزوی قلبی عوامل گروه این است که‌ محصولی ارائه دهیم که کام مردم عزیزمان در ایام نوروز شیرین کنیم.

علی صبوری از بازیگران اصلی این سریال که در نقش «منوچهر» داماد بزرگ خانواده به ایفای نقش می پردازد توضیحاتی درباره این تجربه کاری خود داد.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی خداداد به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت در حال تولید برای پخش نوروز ۱۴۰۱ از شبکه ی دو سیماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار