حضور پرشور فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم 9 دی

یاسوج (پانا) - فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مراسم 9دی، روز میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم 9 دی

آیت الله سید نصیر حسینی، در مراسم سالروز 9 دی که با حضور پرشور فرهنگیان، مردم مومن و ولایت مدار و با هدف گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد، اظهار کرد: ابتکار رهبر در 9 دی که منجر به وفاق و همدلی در پاسداشت ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب شد، برگ زرینی از تاریخ است که ملت پاسداشت آن را وظیفه می دانند.

وی اظهار کرد: هر اقدامی که جهت همسویی با توطئه دشمن و ضدیت با انقلاب است، ملت آن را به شدت محکوم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مراقبت و رصد دستگاه‌های فرهنگی در تحلیل محتوا و جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها، مقابله با سیاه نمایی های معاندان، خواسته ملت است، خاطرنشان کرد: ملت ایران خواستار فعالیت بیشتر متولیان در این زمینه هستند.

حسینی با بیان اینکه لغزش در برابر دشمن مساوی با شکست است، تصریح کرد: دشمن در تاریکی و همسویی دلهای لرزان و ساده لوحی دست به فتنه می زند.

وی ادامه داد: هرکس پیرو علی و شیعه خالص است و مدعی انقلابی گری است نباید فریب بخورد و هراسی در برابر سلطه به خود راه دهد.

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه سید بهاء الدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی، سید نظام مرادی رئیس سازمان دانش آموزی،علی فضلی رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش، کورش دلشاد مدیر آموزش و پرورش بویراحمد، جمعی از کارکنان اداره کل، فرهنگیان و دانش آموزان با حضور در این آیین، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار