8 فضای آموزشی تا مهر ماه آینده در شهرستان زلزله‌زده دنا تحویل دانش‌آموزان می‌شود

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد 8 فضای آموزشی تا مهر ماه آینده در شهرستان زلزله‌زده دنا تحویل دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
8 فضای آموزشی تا مهر ماه آینده در شهرستان زلزله‌زده دنا تحویل دانش‌آموزان می‌شود

هادی زارع پور در این نشست رسانه ای با تشریح عملکرد آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت گذشته، بیان کرد: از سه طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری و مصوبه قانونی تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی و نهضت سوادآموزی، چهار هزار و ۸۴۹ معلم در این استان در دولت روحانی استخدام شدند.

وی با اظهار امیدواری از اینکه در دولت سیزدهم نیز بیشتر از این آمارها در استان کهگیلویه و بویراحمد معلم استخدام شود، اظهار کرد: ۱۲ هزار معلم آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت بوده که حدود ۳۵ درصد از آنها در دولت گذشته به استخدام دولت در آمده اند.

زارع پور افزود: بیش از ۲ هزار رتبه کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ملی و استانی طی هشت ساله گذشته کسب و برای اولین بار اولین مدال نقره المپیاد جغرافیا توسط دانش آموزان این استان کسب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آسیب دیدن ۲۶ مدرسه در زلزله شهرستان دنا بیان کرد: چهار مدرسه آسیب جدی دیده بود که اکنون ۳۸ مدرسه در این شهرستان کار تخریب، تعمیر و مقاوم سازی آنها انجام گرفته است.

وی گفت: هشت فضای آموزشی و خوابگاهی تا مهر ماه سال آینده با مشارکت استان های فارس، خوزستان و آذربایجان شرقی در شهرستان دنا تحویل دانش آموزان می شود.

زارع پور بیان کرد: تا ۲۰ سال آینده شهرستان دنا نیازی به ساخت فضاهای آموزشی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار