آسمان ۱۰ استان بارانی است

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که آسمان ۱۰ استان بارانی است و علاوه بر این آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آسمان ۱۰ استان بارانی است

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در گیلان، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط خوزستان، چهار و محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب لرستان، شمال فارس، جنوب غرب اصفهان، شنبه در شمال کرمان، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شرایط برای رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقت در کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان مهیا است.

به دلیل پایداری جو در اغلب مناطق کشور، افزایش غلظت آلاینده‌ها ی جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۶آذر ‌ماه) قسمتی ابری و غبار محلی در اواسط روز وزش باد و اوایل شب نیمه ابری با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۷ آذرماه) نیمه ابری به تدریج غبار محلی و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز (۵ آذر ماه) بندر عباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و فردا ( ۶ آذرماه) بندرعباس و اهواز با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز (۵ آذر ماه) اردبیل با دمای ۹ درجه سانتیگراد و فردا ( ۶ آذرماه) همدان و اراک با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار